Gå til innhold

VISA = Djevelen? Link til tråd i It-avisens forum

Anbefalte innlegg

I It-avisens forum diskuteres det hvorvidt VISA og Motorolas forskning på implantater og id-chiper hos mennesker, allerede for 2000 år siden ble forutsett i Johannes Åpenbaring som Satan sjøl. Trådstarter mener her at dette er tilfelle, og det er en rimelig opphetet debatt som foregår her. Ganske artig å lese, tenkte bare jeg ville dele denne. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si det er noe av det mest latterlige jeg har hørt på lenge.

Bibelen sier at bærerne skal få byller, og det får du hvis et lithiumbatteri lekker inni deg.
Jeg betviler på det aller sterkeste at en slik innretning vil bruke et lithiumbatteri. Hvor tungvindt ville det ikke vært å skifte dette batteriet? Og hva er så sjansen for at det i tilfelle skal lekke?

Latterlig.

Lenke til kommentar
Jeg må si det er noe av det mest latterlige jeg har hørt på lenge.

Bibelen sier at bærerne skal få byller, og det får du hvis et lithiumbatteri lekker inni deg.
Jeg betviler på det aller sterkeste at en slik innretning vil bruke et lithiumbatteri. Hvor tungvindt ville det ikke vært å skifte dette batteriet? Og hva er så sjansen for at det i tilfelle skal lekke?

Latterlig.

hehe, alle som har en slik implant må gå rundt med batterier, like store som de vi så mobiltelefonene hadde for noen år siden, da man gikk å bar på en koffert omtrent.

Lenke til kommentar

Vel ikke helvete om jeg skal legge en jævla chip inn under panna eller hånda! Ikke det at jeg tror at det har noe med dyrets tegn å gjøre, men tenk hvis "dem" kan kontrollere deg og "de" tror de jobber for selve djevelen. Jeg ekke paranoid heller!

Lenke til kommentar

However, these propagandists aren't just targeting the young. Take for example Apple Computers, makers of the popular Macintosh line of computers. The real operating system hiding under the newest version of the Macintosh operating system (MacOS X) is called... Darwin! That's right, new Macs are based on Darwinism! While they currently don't advertise this fact to consumers, it is well known among the computer elite, who are mostly Atheists and Pagans. Furthermore, the Darwin OS is released under an "Open Source" license, which is just another name for Communism. They try to hide all of this under a facade of shiny, "lickable" buttons, but the truth has finally come out: Apple Computers promote Godless Darwinism and Communism.

fra http://objective.jesussave.us/propaganda.html

Forstår ikke kristne at med slike idiotiske utsagn vokser bare folks forakt for religion...

Jepp, open source er Stalins straff for at Sovjet gikk under...

Lenke til kommentar

Ja, faktisk veldig morsomt. Det morsomme med tråden fra It-avisen, er at trådstarter faktisk poster et innlegg for å advare mot slike implantater, fordi man da havner i helvete. Som noen kommenterte tidligere i denne tråden, er det jo også ganske artig hvordan "byller i huden" fra bibelens tekster, har blitt til "et lithiumbatteri som lekker" i moderne kontekst. Hahah.

:D

Lenke til kommentar
Hmm, har ikke lest tråden det dreier seg om, men aner jeg at det nok engang er kristne fundamentalister som tolker bibelen slik de vil? Og tolker alt annet slik de vil også? :yes:

Jepp. Men det er forsåvidt ingen ny tolkning av Johannes Åpenbaring, dette her. Det er jo forsåvidt nokså klassisk , dette med mennesker som er merket av Dyret med strekkoder i nakken, implantater i huden, etc. Likevel er det artig å se hvor utrolig mye rabalder slike påstander kan skape, slik som i den opprinnelige tråden fra It-avisens forum. Du finner link til debatten i begynnelsen av denne tråden.

edit:skrvfl

Endret av kns
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...