kristian_88 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har tenkt å prøve å få inn den tyske kanalen Dsf, sidan Liverpool sine treningskampar går på den. Har høyrt at den er gratis og er på 19 grader øst på Astra. Trur den er gratis og. Skal eg berre flytte på sjølve parabolen? Eller er det noke anna eg må gjere? Har ikkje så mykje peling på det, så viss noken gidder å gje meg ei kjapp gjennomgåing hadde det vore kjekt. Lenke til kommentar
julle Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei Bare flytt parabolen og søk inn kanaler/tjenestetilbydere på denne satelitten. Greit å ha en satelitt finner slik at du finner den lettere og får et bra signal. Julle Lenke til kommentar
kristian_88 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Kva er ein satelitt finnar. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 det er en dings du kobler til parabolen slik at du ser signal styrke på satelittene du leter etter, de mest avanserte kan sikkert fortelle hvilken satelitt du får inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå