hallgeirl Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei. Er det noen som har noen erfaringer / anbefalinger å komme med i forbindelse med et Billion ADSL Modem/Router? Er det noen ulemper med å ha modem med innebygget router i forhold til å ha modem og router hver for seg? Og hvordan er det modemet/routeren som jeg viste over? Tenker da på kvalitet, om det er noen feil/mangler osv. jeg bør vite om. Takker for svar Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har et Billion BIPAC-710 modem/router hjemme som jeg bruker til adsl tilkoblingen min.... Nå er jo sikkert modemet veldig kjekt Jeg har hatt masse problemer men tror heller det er levrandøren eller Telenor sin feil akkurat den biten. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Har et Billion BIPAC-710 modem/router hjemme som jeg bruker til adsl tilkoblingen min.... Nå er jo sikkert modemet veldig kjekt Jeg har hatt masse problemer men tror heller det er levrandøren eller Telenor sin feil akkurat den biten. Okey. Takk for svar Så du er sikker på at det ikke var modemet som var problemet? Det er litt kjedelig å kjøpe nytt modem/router og finne ut at det er masse problemer med det liksom Er det flere som har erfaringer med dette modemet? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har 2 modem hjemme....testet begge 2 når noe gikk galt....fortsatt var internett nede... Så tror Billion modemet fungerer helt som det skal ja :-) Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Ah. Okey, godt å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå