eirikJO Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Det popper opp en side i IE med jevne mellomrom og den går til hxxp://searchfind.info/.Jeg har sikkert vært inne på en side og trykket "ja" på noe jeg ikke skulle... Forsøkt "legg til/fjern programmer", slette temp IE filer og søkt med Adaware uten resultat. Noen som kan hjelpe? Endret 2. august 2004 av eirikjo Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Forsøk å skifte skifte startupside. Om det ikke fungerer så forsøk med Adaware og diverse andre spyware fjernere. Dette har forresten ingenting med hardware å gjøre. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Feilpost. Denen skulle ha vore i porgrammer / sikkerheit Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Feilpost. Denen skulle ha vore i porgrammer / sikkerheit Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ingen som har noen ideer om hvordan jeg kan fjerne dette? Hva som helst av ideer er hjertlig verdsatt! Jeg har forsøkt flere spyware prog. Snart formaterer jeg pc'en..... hehe Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei, ta deg en tur inn på spywarefri.dk legge inn ett sp.mål i forumet demses der, de er flinke til å fjerne dens slags ting. Lykke til Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Igjen, prøv med en annen webbrowser, Opera anbefales, se om problemet er der fortsatt, hvis ikke, så hold deg til opera mye bedre webbrowser uansett.. I.E er ingen grunn å formatere pcen Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Feilpost.Denen skulle ha vore i porgrammer / sikkerheit Dobbelpost Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Dobbelpost Endret 10. august 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Forsøk å skifte skifte startupside. Om det ikke fungerer så forsøk med Adaware og diverse andre spyware fjernere. Dette har forresten ingenting med hardware å gjøre. Legg til/fjern programmer har vel heller ingenting å gjøre med hw? OnTopic: Det høres _veldig_ ut som spyware, så jeg anbefaler deg å kjøre spybot eller virusscan, som flere har sagt over meg Og, selvfølgelig, det aller beste hadde vært å bytte til Opera eller Mozilla FireFox Endret 11. august 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Vims Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det popper opp en side i IE med jevne mellomrom og den går til hxxp://searchfind.info/.Jeg har sikkert vært inne på en side og trykket "ja" på noe jeg ikke skulle...Forsøkt "legg til/fjern programmer", slette temp IE filer og søkt med Adaware uten resultat. Noen som kan hjelpe? Sagt før. Prøv:Ad-aware,Spybot and destroy,Spysweeper,Cdshredder og\eller hijack++. Du finner dem ved å søke på Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå