Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Shakira f.eks. er faktisk rå live og har en stemme langt over gjennomsnittet.... Glemmer aldri det tvprogrammet jeg så i italia der hun ble bedt om å synge live uten musikk, det var ikke mye over gjennomsnittet. Har også hatt gleden(?) av å se/høre henne live uten playback. Stemmen hennes er ikke bra, det eneste jeg vet hun kan er å vrikke på baken. Selv på cd'en sin låter hun ikke helt bra. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ok... har sett en del konsert utdrag på video bare jeg... imponerte meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er nok stort sett playback med god pitch-correction. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg så noe ala MTV unplugged med hun, og det var forferdelig... Hun sang en rolig sang, og det var virkelig ikke noe fint.. Lenke til kommentar
KS Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 det eneste jeg vet hun kan er å vrikke på baken. Kult! har du noen bilder av det? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Artig at det ikke har blitt posta noen samples, men bare bilder Sier litt om hva folk legger i ordet artist og musikk. Endret 8. august 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ser venke vinner kåringa på sone 2 (når de har sånn videogreie) hver gang hennes "kiss" dukker opp på skjermen. Dedn låta er grisebra.. Noen som har teksten? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som har teksten? Shadows fall, Leaving traces in your face, That I can look for when I'm old, And think of all the days we could have missed, Now here again, I'm always young in the silly lines, Of poetry, But I believe, That tide is turning Round and round again.. Ooohh, I'm a little suprised by your kiss, And who is gonna blame me for this, A little song today, An illution in a pictureframe to stay.. You pass me by, This old man with his cane and all, Heading for an eveningstroll, The streets were wet with rain, And even though he did not speak, He told alot, By beeing weak I saw a glimt, Of who he'd been, And who I'd like to be.. Ooohh, I'm a little suprised by your kiss, And who is gonna blame me for this, A little song today, An illution in a pictureframe to stay.. Now where you wanna go, What you wanna know, Makes the world go round, What you wanna be, It doesn't matter to me, Just sing from your soul, Sing from your soul, You're growing old.. And ooohh, I'm a always suprised by your kiss, And who is gonna blame me for this, A little song today, An illution in a pictureframe, And ooohh, I'm a little suprised by your kiss, And who is gonna blame me for this, A little song today, An illution in a pictureframe, And ooohh, I'm a little suprised by your kiss, And who is gonna blame me for this, A little song today, An illution in a pictureframe to stay.. An illution in a pictureframe to stay.. Værsågod. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Tusen takk... Sitter her og hører på den låta for n'te gang her. Fint å kunne synge med også... Lenke til kommentar
piit Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nå har ikke jeg hørt stort av Venke Knutson, men etter jeg hørte hun Idol-Sandra synge en låt av henne, har jeg prøvd å vike unna låtene hennes. Men hun er jo ganske så pen da. Hun er vel ikke så veldig gammel heller, er hun vel? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Venke Knutson er en av de FLOTTE artistene i norsk musikk. Og da tenker jeg på utseende. OMG LOL hun er bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Please, Tine tar henne ezzy! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Tine er ikke i nærheten av Venke 1) utseende messig er venke vinnern 2) Venke knuser henne på sang Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ville gjerne sett Venke i de klærne også. Tine, sang ikke selv eller no? Latterlig. Ihvertfall en Venke slår musikalsk da altså. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jaja, Venke Knutson er konge "live". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Øyvind Dahle: Hadde sangen til denne Venke vært like bra dersom en hun så ut som Jern-Erna? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 haltan : seff hadde den vært like bra. Du må bare oppleve låta i det rikitge miljøet... En svalberg, med et lite bål en sen sommernatt. noen kalde øl og en vakker kvinne.... Da svinger slike låter... Sepeltura og Motorhead gjør seg liksom ikke... Og jeg er ikke bare opptatt av utseende. Digger jo artister som Mary J Blidge, Missy Eliot og Elton John... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Please, Tine tar henne ezzy!http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1073977208.jpg I grunn så ser det ut som at ansiktet er limt på kroppen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 I grunn så ser det ut som at ansiktet er limt på kroppen. Neh, det er nok malt på skal du se... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hørte på radio 1 på vei til jobben i dag... jaggu kom ikke "kiss"... Ser ut til at denne klatrer på hitlistene nå Herlig.. Stå på Venke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå