Gå til innhold

Venke Knutson tråden

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye bra bilder her:)

jeg syns frøken Knutson er meget flink til å synge. Låtene fenger og passer utmerket til romantiske jvelder med en vakker kvinne.

Er såpass gammel at jeg tørr si at dette liker jeg og dette liker jeg ikke.

Utrolig mange som streber etter å like det andre ikke liker, bare for å prøve å skille seg ut av mengden...

Synd at disse jobber iherdig med å vise at de digger dette, nettopp for å få aksept fra de samme menneskene de prøver å skille seg fra...

Venke rules! Og sangen Kiss er dødsbra :D

Gjerner fler bilder folkens...

Kan ikke bli mer enig.Eneste som mangler er en vakker kvinne(som kanskje kommer om en stund) ved min side ;)

Lenke til kommentar
Venke Knutson, Shakira, Beyonce, Britney Spears, Christina Aguilera o.l er stort sett samme suppa. Fine Damer, stygg musikk. Ingen av dem har stemmer som er bedre enn gjennomsnittet heller. :cool:

Christina har syngeferdigheter..

Uff, har jeg blitt påvirket av at lillesøster har hørt på den cd'en hele tiden siden den kom ut? :(

Men hu synger bedre enn britney og sikkert hu venke dama....

Lenke til kommentar
Venke Knutson, Britney Spears eller [fyll inn popdiva] basert på overpolert, kjedelig, repetiv, repetiv og repetiv sound.

enig ... det er litt for mye av det samme om at og om att igjen og igjen.

De som ikke er i stand til å synge live har ingen ting å gjøre innen musikken.

men jeg har ikke hørt Venke Knutson synge live så jeg kan ikke dømme henne for noe enda....

kan hende at hu er flink :thumbup:

holder meg mer til metal,heavy metal og hard rock selv ,men hver har sin smak

Lenke til kommentar
Ser vi har en liten kulturfascist her nå.

En artist som ikke kan spille ålreit live er ubrukelig.

:thumbup:

Venke Knutson, Shakira, Beyonce, Britney Spears, Christina Aguilera o.l er stort sett samme suppa. Fine Damer, stygg musikk. Ingen av dem har stemmer som er bedre enn gjennomsnittet heller

Du bommer nok nå.... liker ikke å innrøme det men flere av overnevnte har bra stemmer. Shakira f.eks. er faktisk rå live og har en stemme langt over gjennomsnittet.... du slenger opp mange navn uten å tenke deg om her. Mener hun lager materialet selv og...

...men jeg er med på tanken og er ikke uenig i at fenomenet du beskriver er tilfellet.. f.eks. hun blonede puppejenta med "bli hos meg" sangen.... klarte kke å synge den relativt enkle sangen rent ... I STUDIO med alle duppedingsene som finnes der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...