Ni kon Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Venke Knutson: Noen som har flere bilder? Syns nemmelig hun er drit flink og må innrømme at jeg syns videoen Kiss er dødsbra. er jeg alene ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Syns nemmelig hun er drit flink og må innrømme at jeg syns videoen Kiss er dødsbra. HÆHÆ Er ingen stor fan, hun lager fengende popmusikk. Intet mer, intet mindre. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hmm. Pen dame som synger. Musikken er sikkert elendig, men dama ser fin ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ein av dei betre norske artistane, imo. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 ks- nice. ønsker dog mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 beste bilde til nå zeph. noen som kan overgå dette? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Ikke for å være en teit, tåpelig, pirkete drittunge, men dette er strengt tatt ikke "musikk". :-/ Søppel, derimot. (Eller du kan omdøpe tråden til "Musikkbabes vi liker pga. utseende men avskyr så lenge lyden er på." Og for å rettferdiggjøre at jeg pirker: Endret 30. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
KS Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Venke Knutson er det jeg vil kalle en alminnelig søt norsk jente, og det er jo veldig bra!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 ho er fin, det er alt Flink med playback er a' også. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 seff 95% av alle popartister bruker playback (viser hvor talentløse de er) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Synes hun er tvers igjennom kjedelig. Både musikalsk og utseendemessig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Fra innspillingen av "Panic"-videoen. http://www.bmx.no/galleri/?displaypic=maki...016.jpg&non_lr= Copyright Christopher Condrup (cc her på forumet). Edit: Mr. Idoldommer var der også jo. Endret 30. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Mye bra bilder her:) jeg syns frøken Knutson er meget flink til å synge. Låtene fenger og passer utmerket til romantiske jvelder med en vakker kvinne. Er såpass gammel at jeg tørr si at dette liker jeg og dette liker jeg ikke. Utrolig mange som streber etter å like det andre ikke liker, bare for å prøve å skille seg ut av mengden... Synd at disse jobber iherdig med å vise at de digger dette, nettopp for å få aksept fra de samme menneskene de prøver å skille seg fra... Venke rules! Og sangen Kiss er dødsbra Gjerner fler bilder folkens... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Eneste jeg ikke liker med Venke og popprinsesser generelt er at produksjonen skinner så utrolig godt gjennom. Klarer å se for meg en kis med flanellskjorte og hendene på knappene i studio jeg nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Utrolig mange som streber etter å like det andre ikke liker, bare for å prøve å skille seg ut av mengden... Sant, veldig sant. Men det er viktig å ikke generalisere her heller. Jeg mener, jeg registrerer litt for mange som flyr rundt og brøler "OMG LOL METAL 4 LYFE!11", på den annen side er det akkurat det samme med kroniske hitlisteryttere som nekter å akseptere det LITT alternative, bare fordi "det er for særinger". Også har du de av oss som tar musikk for musikk, og dømmer rent ut ifra det. Jeg liker ikke Venke Knutson, Britney Spears eller [fyll inn popdiva] basert på overpolert, kjedelig, repetiv, repetiv og repetiv sound. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå