Gå til innhold

Venke Knutson tråden

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være en teit, tåpelig, pirkete drittunge, men dette er strengt tatt ikke "musikk". :-/ Søppel, derimot.

(Eller du kan omdøpe tråden til "Musikkbabes vi liker pga. utseende men avskyr så lenge lyden er på."

Og for å rettferdiggjøre at jeg pirker:

Venke_Knutson_192.jpg

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Mye bra bilder her:)

jeg syns frøken Knutson er meget flink til å synge. Låtene fenger og passer utmerket til romantiske jvelder med en vakker kvinne.

Er såpass gammel at jeg tørr si at dette liker jeg og dette liker jeg ikke.

Utrolig mange som streber etter å like det andre ikke liker, bare for å prøve å skille seg ut av mengden...

Synd at disse jobber iherdig med å vise at de digger dette, nettopp for å få aksept fra de samme menneskene de prøver å skille seg fra...

Venke rules! Og sangen Kiss er dødsbra :D

Gjerner fler bilder folkens...

Lenke til kommentar
Utrolig mange som streber etter å like det andre ikke liker, bare for å prøve å skille seg ut av mengden...

Sant, veldig sant. Men det er viktig å ikke generalisere her heller. Jeg mener, jeg registrerer litt for mange som flyr rundt og brøler "OMG LOL METAL 4 LYFE!11", på den annen side er det akkurat det samme med kroniske hitlisteryttere som nekter å akseptere det LITT alternative, bare fordi "det er for særinger".

Også har du de av oss som tar musikk for musikk, og dømmer rent ut ifra det. :shrug: Jeg liker ikke Venke Knutson, Britney Spears eller [fyll inn popdiva] basert på overpolert, kjedelig, repetiv, repetiv og repetiv sound.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...