Ziplink Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei, kan noen gi meg et lite exemplar for dette?? vær så snill og ikkke post ut de classene jeg har funni over alt på google det er jo umulig og skjønne dem :s Takk. Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Heisann Sjekk ut APi'kallene GetPrivateProfileInt(...) http://msdn.microsoft.com/library/default....eprofileint.asp og GetPrivateProfileString(...) http://msdn.microsoft.com/library/default....ofilestring.asp Smeg out... Endret 30. juli 2004 av smegpot Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Takk for reply! Dette har jeg; --gloabals DWORD misc[3] = { 0 }; -- extern "C" int WINAPI read(HWND,HWND,char *data,char*,BOOL,BOOL) { char win[MAX_PATH + 1]; GetPrivateProfileString("WinAmp - main", "ver", "1", win, MAX_PATH, "winamp.ini"); if (!strcmp(win, "misc")) { misc[0] = GetPrivateProfileString("WinAmp - misc", "AutoRep", "false", win, MAX_PATH, "winamp.ini"); misc[1] = GetPrivateProfileString("WinAmp - misc", "AutoSay", "false", win, MAX_PATH, "winamp.ini"); misc[2] = GetPrivateProfileString("WinAmp - misc", "stitle", "false", win, MAX_PATH, "winamp.ini"); } if (misc[0] = "false") { lstrcpy(data,"lol"); } else { lstrcpy(data,"brb"); } return 3; } det er bare noe test møkk for og sjekke om den er false eller ikke men det kommer en error C:\Programfiler\Microsoft Visual Studio\MyProjects\winamp\winamp.cpp(40) : error C2440: '=' : cannot convert from 'char [6]' to 'unsigned long' vet noen av dere ossn jeg fixer det?? takk Endret 30. juli 2004 av Ziplink Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heisann I if-setningen din prøver du å sammenligne en DWORD og en const char. Det takler ikke kompilatoren. Smeg out... Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hva må jeg gjøre da?? jeg har sliti med dette i 2 dager nå =\ Lenke til kommentar
saboi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 du må lese en bok å lære deg c++ istedetfor å gjette og spørre her når du ikke har gjettet riktig. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Så sant som det er sagt ... hirr hirr Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hva må jeg gjøre da?? jeg har sliti med dette i 2 dager nå =\ f.eks: if (misc[0] < 1) // ingen tegn kopiert inn i bufferet Smeg out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå