Migr Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 er på 5 brett. med det store mosteret hvordan skal jeg drepe det? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis det er den første "bossen" du snakker om, så er det vel egentlig ikke noen spesielle taktikker som gjelder. Bare husk å hold deg i bevegelse hele tiden, og skyt alt det du klarer. Kanskje du bør investere litt tid på å finne ut hvor ammunisjonen og rustningen(e?) befinner seg før du prøver for alvor å ta kjempen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Også lurt å holde seg så NÆRE som mulig! Hvis du er langt unna han, plukker han deg på 0,niks! Hold deg under han, mellom føttene hans! Så skyter du rett opp i....Franken-stein'en hans... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 er på 5 brett. med det store mosteret hvordan skal jeg drepe det? Jeg mener bestemt å huske at staker er det våpenet som funker best mot ham, så bruk primært det. Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hold deg i bevegelse hele tiden. Start med staker når han er langt unna. Når han kommer nærmere, fyr løs med hagla. Finnes masse ammo rundt omkring på brettet. Funket for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå