skjelsba Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Finnes det noen mp3-spillere på markedet der en kan benytte CF-kort (compact flash) som minne? Lenke til kommentar
2m Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja det er det Archos Gmini 220 har det f.eks... Den er rå og ganske bra liten og fiffig sak... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Archos Gmini 220 har det f.eks... Link? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hadde en før.. Nex II hette den... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hadde en før.. Nex II hette den... Akkurat noe slikt jeg så etter. Vet du om noen norske forhandlere? Hvordan var batteritiden? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hadde en før.. Nex II hette den... Akkurat noe slikt jeg så etter. Vet du om noen norske forhandlere? Hvordan var batteritiden? Det var en helt grei spiller. Men veldig simpel. Batteri hold nok i en ca 15-20 timer. Den brukte to vanlige AA batterier. Kjøpte den på mpx.no, men jeg tror ikke de har den fortsatt. Produsenten hette frontier labs. Tror spiller'n kosta 1500kr. Men jeg kjøpte den i januar 2003. Den kunne også brukes som harddisk. EDIT: Den produseres fortsatt! www.frontierlabs.com > Europe > Products > NexIIe Hvis du er intersert i en brukt (Min gamle), kan jeg snakkes med kameraten min, tror ikke han har brukt for den. Bare si ifra. Endret 7. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå