Gå til innhold

Handspring Treo 600 / 610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Handspring Treo 600 (610).

Har noen kjennskap til denne ? Utfra tester så har denne fått bedre anmeldelser enn det som finnes på markedet i dag. Please comment ... :dribble:

En mobil med 160x160 pixler skjerm, med STN, som koster over 5600 kr. At noen kan være interresert i å bruke pengene på noe slikt er uten for min forståelse.

Eneste stedet jeg finner med den på lager koster den 6400 kr.

Blåtann har den heller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt min Treo i snart en måned nå og det er den klart beste telefonen jeg har hatt. Palm OS gir så utrolig mange muligheter og har veldig mange programmer tilgjengelig, siden operativsystemet har eksistert så lenge. Det eneste jeg har å utsette på telefonen er kameraet, men så er ikke jeg heller særlig begeistret for mobilkamera i det hele tatt.

De som vil lese mer kan jeg anbefale www.mytreo.net som også har eget forum med ganske mye info.

p22

Endret av p22
Lenke til kommentar

Spesielt mobiltelefonforumet er plaget med dårlige emnetitler. Tråder med dårlige emnetitler i mobilforumet stenges derfor uavhengig av hvor godt diskusjonen er kommet i gang. For de som lurer, er det informert om dette før. Det står også nevnt i en av trådene helt øverst (disse bør leses). Samtidig er det info om emnetitler i retningslinjene som alle nye brukere forpliktet seg til å lese når de ble medlemmer (man svarer "ja" på at man har godtatt de når man blir medlem).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...