Rivers Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det første stedet jeg handlet fra for lenge siden en gang på slutten av forrige årtusen var cduniverse.com. WOW! For et utvalg Hadde laaange ønskelister og ikke nok penger Nå går det mest i CDwow og play. cdon.no hvis jeg får en fri frakt kupong på mail eller det er gode tilbud. Har begynt å bruke CDpacific.com (fant ut at DVDpacific.com også hadde en cd avdeling) Noe amazon (Måtte bruke amazon.fr når jeg skulle bestille CDene til Alizée. Skjønner ikke fransk, men kjente heldigvis igjen checkouten fra engelsk Amazon) Ginza har jeg bestillt fra, men nå går ikke det lenger Platekompaniet har vært brukt. Har brukt jpc.de ved et par anledninger til spesielle ting. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sikkert noen som har sagt det før. Men Platekompaniet.no er en god side for å handle musikk cder online! Annbefaler det Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er det smart å kjøpe mange cd'er på en gang fra samme butikk? Eller er det ikke særlig viktig? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er det smart å kjøpe mange cd'er på en gang fra samme butikk? Eller er det ikke særlig viktig? 6950926[/snapback] Om det er fra en webshop kan det lønne seg pga frakt kostnader. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er det smart å kjøpe mange cd'er på en gang fra samme butikk? Eller er det ikke særlig viktig? 6950926[/snapback] Om det er fra en webshop kan det lønne seg pga frakt kostnader. 6951071[/snapback] Hvor mye penger er det snakk om? (Post 666! ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 La oss f.eks si at du kjøper en cd fra cdon, da er det 30kr i frakt. Bestiller du 4cd'r så er det forsatt bare 30kr i frakt. Så bedre å bestille mest mulig omgangen, istedenfor å måtte betale 30kr 4 ganger. Det er noen butikker som har sånt som 20kr for første cd, også 10kr for hver ekstra cd så det er penger å spare. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det smart å kjøpe mange cd'er på en gang fra samme butikk? Eller er det ikke særlig viktig? 6950926[/snapback] Det kan gå utover leveringstiden, men butikker som CDON deler isåfall opp forsendelsene. Jeg bruker aldri å kjøpe veldig mange plater på en gang. Får ikke tid til å høre skikkelig gjennom alt da. Bedre å kjøpe for eksempel en skive i uka, så det blir tid til å sette seg inn i den. Kjøper man en i uka, får man jo en flott samling til slutt også. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Orker ikke lese gjennom hele denne tråden, så kan noen fortelle meg hvor jeg bør bestille fra når jeg skal kjøpe mange cd'er på likt? Trur jeg skal ha rundt 15 stk eller noe. Hvordan blir det med frakt/toll etc? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Oj, kjøpte akkurat cd'er for to laken fra cdon jeg Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bestilte 5 cder og 1 dvd fra CDON forrige onsdag, fikk dvden på lørdag også sto det at cdene var restnotert.. ??? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fristet til å bruke Amazon oftere... Fredag kveld bestillte jeg førse sesong av A-Team og en cd fra amazon.co.uk Lå i postkassen på mandag Synd det ikke går like fort hver gang Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fristet til å bruke Amazon oftere...Fredag kveld bestillte jeg førse sesong av A-Team og en cd fra amazon.co.uk Lå i postkassen på mandag Synd det ikke går like fort hver gang 7007352[/snapback] Utrolig at utenlandske nettbutikker ofte har kortere leveringstid enn det enkelte norske har! Tror ikke de kan skylde på treig postgang da... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bestilte 5 cder og 1 dvd fra CDON forrige onsdag, fikk dvden på lørdag også sto det at cdene var restnotert.. ? 7007044[/snapback] Du har en avatar på 300kb, den skal være under 6kb. Så du vet det. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal fikse det nå... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg vurderer atter en gang å bestille fra plastichead.com, DE HAR SÅ MYE BRA!!!! Denne gangen er det "The Return of the Emperor" genser/t-skjorte som frister mest, fikk ikke kjøpt det på noen av de to konsertene jeg har vært på med de. De sender fra UK, gjør de ikke? Så hvis jeg bestiller der burde jeg be dem merke pakken som "gift" for å slippe toll? Hvor lang tid tok det før du fikk Ihsahn genseren din Jernlov? Og hvor mange mails måtte du sende? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg vurderer atter en gang å bestille fra plastichead.com, DE HAR SÅ MYE BRA!! Denne gangen er det "The Return of the Emperor" genser/t-skjorte som frister mest, fikk ikke kjøpt det på noen av de to konsertene jeg har vært på med de. De sender fra UK, gjør de ikke? Så hvis jeg bestiller der burde jeg be dem merke pakken som "gift" for å slippe toll? Hvor lang tid tok det før du fikk Ihsahn genseren din Jernlov? Og hvor mange mails måtte du sende? 7047096[/snapback] Ja synd at en så elendig shappe skal stå for distron til så bra plateselskap. De sender fra UK ja, jeg ba dem sende som gift men neida. Det tok noen måneder med sikkert 10 mailer og 3-4 re-bestillinger. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 er det noen som vet noe om leveringstiden til play.com? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 er det noen som vet noe om leveringstiden til play.com? 7047669[/snapback] Har bare en erfaring men tok 5-6dager. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ok, det er jo ganske bra. Hvertfall til å være i utlandet, vurderer å gå over til play istedefor cdon... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ok, det er jo ganske bra. Hvertfall til å være i utlandet, vurderer å gå over til play istedefor cdon... 7047983[/snapback] om du skal være maks økonomisk bør du sjekke litt rundt, prisene ligger generelt på omkring samme nivå. derfor kan det lønne seg å lete opp tilbudene, for de fleste nettbutikkene har pågående mer eller mindre store kampanjer kontinuerlig. finner du en butikk med hva du skal ha på tilbud, kjøp der. you get it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg