TLZ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvor skal jeg nå få tak i Emperor, Arcturus, Ihsahn(og mange fler) t-sjorter? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvor skal jeg nå få tak i Emperor, Arcturus, Ihsahn(og mange fler) t-sjorter? 6556105[/snapback] Jeg venter på en bestilling derifra nå, kan si i fra om de kommer til mål noengang. Men må si det har vært mye mailsending og re-bestillinger med dem over de siste månedene. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vurderer å bestille litt merch og musikk fra Plastichead.com Noen som har erfaringer med denne siden? Er de til å stole på? 6552427[/snapback] en kamerat av meg bestilte en arcturus t-shirt og en arcturus lommebok derifra å fekk det etter 8 dager. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://shop.relapse.com/store/product.aspx (metall) . 2547158[/snapback] er det trykt å bestille derifra? og hvor lang tid tar det? ser de har noen Isis cd'er som jeg mangler Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Vurderer å bestille litt merch og musikk fra Plastichead.com Noen som har erfaringer med denne siden? Er de til å stole på? 6552427[/snapback] De er skikkelig dårlige Har vært masse rot med dem. 6552516[/snapback] Jeg fikk aldri de greiene jeg bestilte for godt over et år siden. De er de eneste som har Ihsahn-klær. Har du fått Ihsahn-longsleeven din enda? Hvor skal jeg nå få tak i Emperor, Arcturus, Ihsahn(og mange fler) t-sjorter? www.aftermath-music.com har ihvertfall Arcturus (longsleeves) og Emperor. Endret 28. juli 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har ikke fått den enda (det var hood ikke sleves), venter på den, en Arcturus genser og ett par LP'r :\ Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vet noen om nettsider som har stort utvalg i brukte CD-er/bootleg-utgivelser? Jeg leter etter en bootleg-utgivelse av The Rolling Stones som vanligvis går under navnet Acoustic Motherfuckers, men som også undertiden blir kalt Unplugged. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 PelsJakob, prøv å se om de har noe på www.neseblodrecords.com Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kan ikke trådstarter eller en moderator samle alle nyttige linker i første innlegg? Mye mer brukervennlig. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er på jakt etter en grei plass å kjøpe vinyl i fra. Musikk sjangerene jeg er ute etter er Trance, Hard Trance Hard House, Nrg og Hard Dance. Sidene jeg allerede vet om; www.htfr.com www.juno.co.uk www.bangingtunes.com www.tidy.com www.nukleuz.com www.tribaltrax.net Så vist det er noen som har andre sider å tilføye, så er jeg meget takknemmelig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) http://home.no.net/vinyl33/ Den siden har en fin liste over forskjellige butikker. Edit: Kan også nevne at Plastichead.com kom i mål (nevnte dette i backstage men for dere andre så sier jeg det her og). Endret 28. august 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har cdon.com blitt veldig treige i det siste med å få sendt av gårde varer? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har cdon.com blitt veldig treige i det siste med å få sendt av gårde varer? 6779506[/snapback] EKSTREMT TREGE! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvor kan man kjøpe plastikkmapper til vinyl? Eneste jeg har funnet er 100pack på ebay og trenger da ikke så mange. Noen som vet om noen steder de selger mindre pakker? Helst i innland. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har cdon.com blitt veldig treige i det siste med å få sendt av gårde varer? 6779506[/snapback] EKSTREMT TREGE! 6779780[/snapback] Hmm, for noen uker siden bestilte jeg to CD-er og en DVD. Tok ikke lengere enn en uke Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har cdon.com blitt veldig treige i det siste med å få sendt av gårde varer? 6779506[/snapback] EKSTREMT TREGE! 6779780[/snapback] Hmm, for noen uker siden bestilte jeg to CD-er og en DVD. Tok ikke lengere enn en uke 6869391[/snapback] Til sammenligning: Bestiller du noe i fra Zailor eller Platekompaniet får du det dagen etter bestilling, dersom det er lagervare. Ellers kommer det selvsagt an på hva du bestiller. CDON er nok raskere på levering av typisk VG-lista titler. Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Når jeg skal ha noe mainstream er det stort sett alltid play (eller platekompaniet, hvis jeg skal ha så mye at portoen ikke har så mye å si). Men nå har Play vært så sene med å levere i det siste... Ellers leter jeg på ebay eller amazon, eller tesco ..og av og til equilibriummusic Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvor kan man kjøpe plastikkmapper til vinyl? Eneste jeg har funnet er 100pack på ebay og trenger da ikke så mange. Noen som vet om noen steder de selger mindre pakker? Helst i innland. 6834674[/snapback] Får bruke denne da http://stores.ebay.com/Trackback-Audio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg