:utakt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen som kan anbefale en nettbutikk som har bra utvalg innen metal? Følgende ønskes kjøpt: Extol - Undecieved Peccatum Taake Emperor - Emperial Live Ceremony DVD Windir - Sognametal DVD Helst innen Norge's grenser, sånn at jeg slipper toll og slikt. Sjekk nettbutikken til Sound of Noise. Her! En butikk som har spesialisert seg på metal, og det de ikke har inne skaffer de på bestilling. Butikken ligger i Oslo. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 synes cdon er for dyrt, så jeg pleier å bestille fra play.com Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) synes cdon er for dyrt, så jeg pleier å bestille fra play.com men cdon har en del snasne kampanjer på gang, der man kan gjøre en del kupp. jeg fikk f.eks "Rock and Roll Highschool" (fra 1979) med et av tidenes band; "Ramones" til 50,-kr for litt siden. Endret 27. september 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor mye tar play.com for å sende til norge? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor mye tar play.com for å sende til norge? 5039784[/snapback] Frakt til alle land de sender til (det vil stort sett si Europa) er inkludert i prisene, så prisen du ser (+ evt mva og fortollingsgebyr hvis cd eller dvd koster over NOK200) er prisen du betaler. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 ja, derfor er det kjekt med play.com Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 På ebay er det jo lett å finne veeeldig billige cd'er. Også er det jo veldig spennende med auksjoner eller bare skikkelig irriterende når du blir overbydd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Problemet med eBay er jo at du kan ende opp med ulidelig høy frak eller ingen CD-er i det hele tatt... *liker ikke auksjons-greier* Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Man sjekker jo selvfølgelig hvor mye frakta blir før man byr da. De fleste skriver jo hvor mye frakta blir til f.eks europa e.l. Også byr man ikke på ting fra folk som ikke har 100% positive tilbakemeldinger Men sjansen er jo der for å få defekte varer eller ikke få varer.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Steder man kan kjøpe vinyl i fra: www.juno.co.uk - Stort utvalg, har en del hip hop men for det meste trance, house o.l. men kan ta litt tid å få plater der i fra. Første gang jeg bestilte var det 5 dager imellom kolliene (kan jo også være toll vesenet) www.tidy.com - Ikke så alt for stort utvalg, her er det utelukkende hard dance/house/trance o.l. musikk. Rask å sende. www.htfr.com - Har ikke personelig erfaring i fra denne butikken, men har hørt og lest at de er ok å ha med å gjøre. Ellers så har du stort utvalg i det meste. De to øverste er lokalisert i England. Jeg er ikke sikker på hvor htfr befinner seg. Endret 7. mai 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 sender play.com i sone2?? (muligens et dumt spørsmål?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har selv jaktet på en del obskure cder som jeg absolutt ville ha nettopp på cd. Og det enkleste var å kjøpe dem på www.allofmp3.com og brenne selv. Genialt nok kan man selv velge hvilket format man vil ha musikken i og blant formatene er original cd-kvalitet! Så da er det bare å brenne i vei. Ja, om det ikke er veldig viktig med originalt coverinnlegg da. Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvis du er ute etter cd'er som er vanskelig å få tak i, vil jeg annbefale www.cdplanet.no Der finner du det meste! Leveringstiden er ikke den beste men du får i alle fall tak i varene der Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Noen som vet om noen butikker som selger Drudkh? Skulle gjerne hatt kloa i de to første, og kanskje den siste også. (Det får tiden vise.) Uansett: Finner den ikke noe sted. (Skjekket Sound of Noise, Apocalyptic Empire Recpords, Neseblod Records og CDON... Og selvfølgelig googlet.) Edit: Ser de har det inne på www.cdplanet.no, men til noen stive priser... Endret 1. februar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tar play.com og marker det som gave om man spør pent? Og sklir det igjennom tollen som gave da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Tar play.com og marker det som gave om man spør pent? Og sklir det igjennom tollen som gave da? Tror ikke de gjør det nei. To bra sider: Recordworld, en norsk butikk som har vanvittig mye rart, inkludert masse vinyl. Den definitive finne-obskure-plater-sida er dog Gemm. Siterer Rolling Stone Magazine fra førstesida til Gemm: "If you can't find it here, fuhgeddaboudit". Endret 5. februar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Trenger litt hjelp: Kjæresten ønsker seg sangen med: Elvira Nikolaisen - Love I cant defend. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne som mp3? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Trenger litt hjelp: Kjæresten ønsker seg sangen med: Elvira Nikolaisen - Love I cant defend. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne som mp3? 5582953[/snapback] Ja, kan informere at den kan kjøpes på Msn musicstore.... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet om noen butikker som selger Drudkh? Skulle gjerne hatt kloa i de to første, og kanskje den siste også. (Det får tiden vise.)Uansett: Finner den ikke noe sted. (Skjekket Sound of Noise, Apocalyptic Empire Recpords, Neseblod Records og CDON... Og selvfølgelig googlet.) Edit: Ser de har det inne på www.cdplanet.no, men til noen stive priser... 5537564[/snapback] Den letteste metoden når det gjelder slike små band, er å gå rett på plateselskapet og bestille derfra. http://www.supernalmusic.com/acatalog/Onli..._Ukr__1392.html Voilá. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Apocalyptic Empire Aftermath Ginza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg