Acrid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) noen som veit om en skandinavisk shappe hvor man ikke må være under 18 for å handle? har sett man trenger kredittkort, noe so jeg ikke har Kjøper du fra cdon.com kan du få CDene med en giro. Ganske hendig. Endret 13. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 cdplanet.no ga akkurat opp forsøket på å levere cden jeg bestilte 15 september i fjor. Tror ikke de har prøvd så veldig hardt. Får vel importere den selv da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kjøper du fra cdon.com kan du få CDene med en giro. Ganske hendig. hvordan da? jeg har ikke finni noe slik noe sted. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kjøper du fra cdon.com kan du få CDene med en giro. Ganske hendig. hvordan da? jeg har ikke finni noe slik noe sted. Betalingsmåte: Fakturabetaling Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 noen som veit om en skandinavisk shappe hvor man ikke må være under 18 for å handle? har sett man trenger kredittkort, noe so jeg ikke har edit: hvor lang tid bruker recordworld? Recordworld bruker svært kort tid om jeg ikke husker helt feil. De viser bare det de har på lager i nettbutikken sin. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) ja, jeg motokk cd'ene i dag! det var veldig bra service! bestilte den 23 og har cd'ene i dag! edit: je gmå bare skyte, detta var jeg sinnsykt fornøyd med! billig, rasskt og rett i postkassa! Endret 15. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ja, jeg motokk cd'ene i dag!det var veldig bra service! bestilte den 23 og har cd'ene i dag! edit: je gmå bare skyte, detta var jeg sinnsykt fornøyd med! billig, rasskt og rett i postkassa! Hvem kjøpte du med? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvem kjøpte du med? hva mener du? hvilke artist/band?Manowar, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) www.cd-wow.com bra og billig Gratis toll og frakt, og ikke minst rask levering. Billige spill også Man slipper altså tollen? De skriver automatisk verdien på pakken til under 200? Fikk nemlig beskjed fra de om at de ikke skrev på mindre verdi, men at det var en eller annen måte man slapp unna på ( Her kan man lese hvordan). Vedkommende sa også at hvis man ble toll-belagt skulle man sende kravet til CDWOW som da ville gi deg denne verdien i kreditt på siden. Edit: Fant ut hvordan. Endret 17. mars 2005 av Beistet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Holder meg til play.com jeg. Har alltid gode tilbud, sender varene i separate forsendelser og ikke minst rask levering (4-5 dager fra England). Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Må man være over 18 for å handle på play.com, og må man be spesielt om å sende i separate pakker for å slippe toll? Prisene deres er jo utrolig gode :O Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei, de sender bare i separate pakker, såvidt jeg vet. Man må ha visa, eller? Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg føyer meg til de andre fornøyde kundene og anbefaler CD WOW. De er billige og raske. Jeg har handlet mange CD-er og DVD-samlepakker og har ingenting å utsette på noe. (merk deg at du får priser i NOK hvis du bruker en «.fm»-adresse.) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 cd wow greia hadde jo ikke noe utvalg innen metal i det hele tatt jo... Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg bruker cd.no. syns den er lett å bruke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen som kan anbefale en nettbutikk som har bra utvalg innen metal? Følgende ønskes kjøpt: Extol - Undecieved Peccatum Taake Emperor - Emperial Live Ceremony DVD Windir - Sognametal DVD Helst innen Norge's grenser, sånn at jeg slipper toll og slikt. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Er det mulig å betale med postoppkrav på play.com? Edit: Glem det, de støttet visst Maestro likevel. Edit2: Kan vel være greit å få det besvart likevel ved nærmere ettertanke. Endret 14. august 2005 av Madrigal Lenke til kommentar
953 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 CDconnection.com er best når det gjeld nyare amerikansk rock (og det gjer det jo som regel). Lave prisar, god service, kjapp levering. Dei juksar også gjerne med kvitteringa om du ber dei om det. Mainstreamplater handlar ein på www.cdjungle.com eller www.cd-wow.com. Play er ikkje så veldig billig, men dei byrjar å få ganske godt utval etterkvart. Lenke til kommentar
953 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er det mulig å betale med postoppkrav på play.com? Edit: Glem det, de støttet visst Maestro likevel. Edit2: Kan vel være greit å få det besvart likevel ved nærmere ettertanke. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg