Audioslave Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 CDplanet har bra utvalg ja, men jeg går nå og venter på femte uka på en cd jeg bestilte Jo de har brukt en del tid på bestillinger i det siste, men de har lagt om hele systemet nå. Jeg hadde aldri problemer med dem før. Håper de fort kommer tilbake i god gammel gjenge... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 min nye favoritt er play.com rask og bra syns jeg..og BILLIG! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jo de har brukt en del tid på bestillinger i det siste, men de har lagt om hele systemet nå. Jeg hadde aldri problemer med dem før. Håper de fort kommer tilbake i god gammel gjenge... Etter at jeg purret pr e-post fikk jeg i dag svar om at varen står på rest i Tyskland. jeg bestilte 15 september Ja-ja...sånn er det å ha sær musikk smak Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Etter at jeg purret pr e-post fikk jeg i dag svar om at varen står på rest i Tyskland. jeg bestilte 15 september Ja-ja...sånn er det å ha sær musikk smak Hva var det egentlig du bestilte? Jeg savner gamle gode compact-huset...det hadde en interessant katalog som jeg fikk tilsendt to ganger i året. Der var det mye interessant... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hm, har vel nevnt det før men det må nevnes her også. Forced exposure www.forcedexposure.com har mye av de litt særere og ikke-kommersielle titlene. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg savner gamle gode compact-huset... Det gjør jeg og Har brukt noen hundre timer med de katalogene. Cd'n jeg venter på er Sanna Kurki Suonio - Musta. Høres sånn ut : Lyd Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Freak Emporium er bra Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Metal : Norsk : Apocalyptic Empire Mester Productions Aftermath Music Endret 8. august 2005 av Snoop Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hva skal man med cder når man har imesh?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hva skal man med cder når man har imesh?? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hva skal man med cder når man har imesh?? /Bedrevitermodus Først og fremst : For det andre : Det er ufattelig mye musikk som IKKE er tilgjengelig i P2P nettverk. (Se forøverig platekjøpet ett par poster ovenfor) For det tredje : De fleste som bruker ett eller annet fildelingsprogram kjøper allikevel de skivene de finner interresante. (Med mulig unntak av topp 20 fansen) /Bedrevitermodus slutt Lenke til kommentar
nu_nrg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som vet om en eller flere online-butikker som har stort utvalg innen Trance; det vil si Hardtrance, progressive-trance, Hardstyle osv??? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://psyshop.com/ http://saikosounds.com/ http://www.wirikuta.at/ Disse har tilsammen så og si alt av psykedelisk trance og ambient/dub. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Noen som vet om en eller flere online-butikker som har stort utvalg innenTrance; det vil si Hardtrance, progressive-trance, Hardstyle osv??? Tidy Store Bangingtunes DanceRecords Noen som jeg vet om. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) www.cd-wow.com bra og billig Gratis toll og frakt, og ikke minst rask levering. Billige spill også Endret 2. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 www.cd-wow.com bra og billig Gratis toll og frakt, og ikke minst rask levering. Billige spill også Fyy knut. det er www.cdwow.com ...... såh. Skjerpings. mhv øyvind Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 www.cd-wow.com bra og billig Gratis toll og frakt, og ikke minst rask levering. Billige spill også Fyy knut. det er www.cdwow.com ...... såh. Skjerpings. mhv øyvind Begge deler er riktig; CD Wow har et utall varianter av domener med varianter av navnet sitt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vet ikke om den er postet før, men jeg kom over denne: http://www.collectingmusic.com/ i stad, mye rart der. Bla. noen promo CD'er fra Led Zeppelin osv. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 CD Baby is a little online record store that sells CDs by independent musicians. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 www.cdconnections.com lokalisert i california har det meste du trenger. Men tror ikke de sender enkeltvis. Selv om det trekker ned, er det positivt at man kan høre på de fleste platene før man kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg