Gå til innhold

Handle musikk-CDer online: Hvilke butikker?

stout

Anbefalte innlegg

CDplanet har bra utvalg ja, men jeg går nå og venter på femte uka på en cd jeg bestilte :dontgetit:

Jo de har brukt en del tid på bestillinger i det siste, men de har lagt om hele systemet nå. Jeg hadde aldri problemer med dem før. Håper de fort kommer tilbake i god gammel gjenge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo de har brukt en del tid på bestillinger i det siste, men de har lagt om hele systemet nå. Jeg hadde aldri problemer med dem før. Håper de fort kommer tilbake i god gammel gjenge...

Etter at jeg purret pr e-post fikk jeg i dag svar om at varen står på rest i Tyskland. jeg bestilte 15 september :hrm:

Ja-ja...sånn er det å ha sær musikk smak :w00t:

Lenke til kommentar
Etter at jeg purret pr e-post fikk jeg i dag svar om at varen står på rest i Tyskland. jeg bestilte 15 september :hrm:

Ja-ja...sånn er det å ha sær musikk smak :w00t:

Hva var det egentlig du bestilte?

Jeg savner gamle gode compact-huset...det hadde en interessant katalog som jeg fikk tilsendt to ganger i året. Der var det mye interessant...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva skal man med cder når man har imesh?? 

/Bedrevitermodus

Først og fremst : :roll:

For det andre : Det er ufattelig mye musikk som IKKE er tilgjengelig i P2P nettverk. (Se forøverig platekjøpet ett par poster ovenfor)

For det tredje : De fleste som bruker ett eller annet fildelingsprogram kjøper allikevel de skivene de finner interresante. (Med mulig unntak av topp 20 fansen)

/Bedrevitermodus slutt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...