stian123 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Jeg skalk lage ett phpbbforum på min server. Den har PHPmyadmin, MYSQL og alt det der: Serverplass i MB 125 Trafikk Fri E-mail konti ub. Webmail - POP3 - IMAP - SMTP ja Virus og spam filter ja FTP-login 1 ASP - PHP4 - MySQL ja Statistikk ja Daglig backup ja Gratis mail-support innenfor 24 t. ja Men når jeg har lagt opp forumet på serveren, og skal installere det, (etter at jeg har fylt ut skjemaene og trykt på "Start installasjon") så kommer det opp en feilmelding: phpBB : Critical Error Could not connect to the database Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Går utifra at det er PHPBB2 du skal installere, og jeg har selv hatt problemer med å installere det. Nøyaktig hva er det du fyller inn i installasjonsdelen? (nei vil ikke vite passordet ditt, men det er mest sannsynlig at det er den infoen du taster inn som er feilen. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 hehe... Takk B|Real!! Det var den som var feilen. Brukte ikke passord i og med at jeg ikke trengte det på dne forrige serveren jeg hadde. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå