Innos Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vel tittelen sier det meste, må jeg kjøpe en datakabel elller noe? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kjøp deg heller en Bluetooth adapter som du kobler til en usb port. Da kan du overføre bilder og andre ting til din T610. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Eller legg det opp til en WAP side, f.eks. www.zedge.no (gratis) eller du kan såvidt jeg vet opprette din egen WAP side med et script og legge opp alt mulig der som du kan hente ned via mobilen (og gi adressen til venner om du vil dele det). Utover det - BT sender eller kabel. Tror BT dingsen er i mange tilfeller billigere enn kabel, faktisk. BTW - jeg sendte en småstygg men morsom animasjon med Garfield og bikkja fra min 630 til en kompis 610 med MMS her om dagen, og det funket ikke på hans mobil, bare 3-4 frames ble vist i supersakte slow-motion, så stoppet det. I går prøvde jeg å overføre den samme animasjonen via BT, og hele greia spilles av på hans 610, bare utrolig sakte i forhold til på min 630. Har du sett noe slikt, jeg mener sammenlignet en animasjon på din 610 sammen med en 630? Er prosessoren i 630 noe raskere egentlig? Jeg ble overrasket over forskjellen. Lenke til kommentar
javvad Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 du kan evnt. bruke uploaderen til Freemobilesite.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå