SupahMan Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heisann. Jeg har et Powercolor 9800 Pro skjermkort, og lurer på en ting. Har montert opp to skjermer. En ny 19" og en litt gammel 15" Det jeg tenkte gjøre var at når jeg spiller (Battlefield Vietnam ) så vil jeg ha windowsen på 15" mens jeg spiller på 19".. Det å få windowsen på den lille, er ikke noe problem, men akkurat det hvordan jeg skal få spillet til å starte opp på den da tomme 19" er jeg usikker på. Noen som vet hvordan jeg gjør det ? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heisann. Jeg har et Powercolor 9800 Pro skjermkort, og lurer på en ting. Har montert opp to skjermer. En ny 19" og en litt gammel 15" Det jeg tenkte gjøre var at når jeg spiller (Battlefield Vietnam ) så vil jeg ha windowsen på 15" mens jeg spiller på 19".. Det å få windowsen på den lille, er ikke noe problem, men akkurat det hvordan jeg skal få spillet til å starte opp på den da tomme 19" er jeg usikker på. Noen som vet hvordan jeg gjør det ? Starter ikke spillet i det hele tatt? Les denne forresten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Lenke til kommentar
SupahMan Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Joda, spillet starter greit det, men jeg har såkallt stretched mode (ser jeg itifra guiden), og da starter spillet på den skjermen hvor windowsen er.. Ser ut som jeg må finne type span mode, og da står det skjermen må ha samme oppløsning og hz.. Dette nekter jeg nesten å tro på, fordi jeg har for lengst lært at alt går ann i dataverden.. spørsmålet er bare hvordan ..fortsatt mottakelig for tips og råd... ¤lese resten av guiden¤ Hadde vært utrolig praktisk å spille på en skjerm, samtidig ha full kontroll på windowsn samtidig, og så skulle det vært f.eks en hurtigtast for å bytte mellom skjermene... Endret 30. juli 2004 av SupahMan Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Joda, spillet starter greit det, men jeg har såkallt stretched mode (ser jeg itifra guiden), og da starter spillet på den skjermen hvor windowsen er.. Ser ut som jeg må finne type span mode, og da står det skjermen må ha samme oppløsning og hz.. Dette nekter jeg nesten å tro på, fordi jeg har for lengst lært at alt går ann i dataverden.. spørsmålet er bare hvordan ..fortsatt mottakelig for tips og råd... ¤lese resten av guiden¤ Hadde vært utrolig praktisk å spille på en skjerm, samtidig ha full kontroll på windowsn samtidig, og så skulle det vært f.eks en hurtigtast for å bytte mellom skjermene... Span og streched mode er det samme. Det du har (og er så godt som det eneste du kan ha er independent mode. Det finnes flere spill som kun kan kjøres på din primary skjerm. Og disse spillene (er relativt sikker på at bf vietnm er slik, samme med CS) er laget slik at det er umulig å ha full kontroll på windows og spillet dessverre. Hurtigtast? Har du prøvd ALT+TAB? Når du spiller, hva vises på skjerm nummer 2? Ingenting, eller ditt windows bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
SupahMan Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) På skjerm nr to har jeg windowsbakgrunnen min... Alt + tab er jo det jeg bruker for å komme ut i windowsn Finnes det ikke noe type 3.parts program som kan brukes for å få dette til. Jeg trodde TvTool skulle gjøre susen, men det viste seg at det ikke støtta ATI. Endret 31. juli 2004 av SupahMan Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 På skjerm nr to har jeg windowsbakgrunnen min... Alt + tab er jo det jeg bruker for å komme ut i windowsn Finnes det ikke noe type 3.parts program som kan brukes for å få dette til. Jeg trodde TvTool skulle gjøre susen, men det viste seg at det ikke støtta ATI. Siden du har windows bakgrunnen sin på skjerm nummer 3, så kan du dra diverse programmer du måtte ønske å holde øye med, eks mIRC, MSN messenger ol. Det blir det nærmeste du kommer en løsning. Så kan du bruke ALT+TAB for å bytte mellom spill og windows. Det finnes ingen måte å ha full kontroll over windows mens du spiller slike spill. Eldre/mindre avanserte spill som du kan kjøre i et vanlig vindu fungerer fint å bruke samtidig med windows, eks små flipperspill, minesveiper, civilization ol. Så konklusjonen er at det ikke går, med mindre noen lager et programm som gjør akkurat dette. Dessverre Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvorfor ikke bare spille og drite i resten av verden? Lenke til kommentar
SupahMan Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Vel, du skal ha takk for hjelpa så langt! Og Guiden din var kjempemessig! Er det jeg har gjort. Dratt de 'nødvendige' programmene over på den andre skjermen, og spillt i vei. Jeg får prøve å følge med å se, kanskje noen utvikler (evt allerede har) et program som kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå