Tjohei Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Etter hva jeg har forstått så har S65 AAC spiller, men man kan allikevel ikke få stereo på headsett på grunn av en begrensning i porten man kobler headsettet til. Har jeg rett, har jeg vrangt? Men etter å ha lest Amobils artikkel om et bluetooth stereo headset spekulerer jeg på om man kan unngå den begrensningen, siden man skipper porten helt. Vil S65 levere stereo til det headsettet? Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Bare en liten off-topic: Hvilken format er ACC? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Et alternativ til mp3, som gir bedre kvalitet ved samme kompresjon (visstnok, har ikke prøvd selv...). Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg ser gjerne at det blir ONTOPIC igjenn. Sarion91 burde fått en warning for å dra oftopic. Jeg kom inn i denne threaden for å få vite mer om hva Tjohei spurte om. Pokkers offtopicer. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) jeg ser gjerne at det blir ONTOPIC igjenn. Sarion91 burde fått en warning for å dra oftopic. Jeg kom inn i denne threaden for å få vite mer om hva Tjohei spurte om. Pokkers offtopicer. Jeg bare lurte på hvilket format AAC var, er det noe jeg burde få warning for? Edit: Skriveleif, mente AAC. Endret 30. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg ser gjerne at det blir ONTOPIC igjenn. Sarion91 burde fått en warning for å dra oftopic. Jeg kom inn i denne threaden for å få vite mer om hva Tjohei spurte om. Pokkers offtopicer. Jeg bare lurte på hvilket format ACC var, er det noe jeg burde få warning for? Det heter AAC, ikke ACC. Og det står for Advanced Audio Coding. .aac filer finner en sjeldent, da dette er RAW streams. Somregel muxes .aac streamer i en MPEG-4 container (.MP4 eller .M4A). Apple bruker bl.a. AAC på iTunes Music Store, og er default rippe-codec i iTunes. AAC er gjevnt bedre enn MP3 på alle områder. Typisk kan en si at en 128kbps AAC tilsvarer en 160kbps MP3 (da encoda med LAME, ikke no gammel jalla encoder). Det finnes dog gode og dårlige AAC encodere også, som det gjør med MP3 encodere.. Quicktime (iTunes) og Nero sin AAC encoder går for og være de beste. Lurer du på mer så les på HydrogenAudio.org Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kom inn i denne threaden for å få vite mer om hva Tjohei spurte om. Takker for tilliten, men det er visst ingen som er interessert i topic her. Kanskje jeg burde endre topic til "Hva er aac?" istedet? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tipper molna har svaret på det du ønsker.. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kom inn i denne threaden for å få vite mer om hva Tjohei spurte om. Takker for tilliten, men det er visst ingen som er interessert i topic her. Kanskje jeg burde endre topic til "Hva er aac?" istedet? Beklager Tjohei, det var ikke meninga og ta over threaden helt... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det burde jo gå. Håper virkelig det, for S65 blir min neste telefon. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg ser gjerne at det blir ONTOPIC igjenn. Sarion91 burde fått en warning for å dra oftopic. Jeg kom inn i denne threaden for å få vite mer om hva Tjohei spurte om. Pokkers offtopicer. Skyter du ikke spurv med kanon nå? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 tror ikke det hjelper når lyden den sender er mono. er ikke ment for å være musikk avspiller, men ringetone og slikt. skal være sånn jobbmobil men ser heller ut som alle andre heller vil kjøpe den. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 tror ikke det hjelper når lyden den sender er mono. er ikke ment for å være musikk avspiller, men ringetone og slikt. skal være sånn jobbmobil men ser heller ut som alle andre heller vil kjøpe den. Er du helt sikker på at den sender lyden i mono? De som sier at lyden blir mono, sier at det er fordi pop-porten ikke støtter stereo. Så det er porten som er begrensningen. Spørsmålet er om det blir stereo hvis man unngår denne begrensningen...? Sarion91: No hard feelings Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 De som sier at lyden blir mono, sier at det er fordi pop-porten ikke støtter stereo. Så det er porten som er begrensningen. Ikke så viktig, men ikke la Nokia ta over verden Pop-port er bare navnet på en av nokia sine tilkoblingsmåter. Siemens sin heter ikke pop-port. Men fin tankegang du har, hadde vært spennende å finne ut av det. Du kan jo lufte temaet på club-siemens forumet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Pop-port er bare navnet på en av nokia sine tilkoblingsmåter. Siemens sin heter ikke pop-port. Dumme Dumme Dumme Tjohei! Skal aldri la det skje igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå