tjalla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Bin Laden da? Han død? Regner med han er tatt. Vil være en taktisk genistrek for Bush å "fange" kjeltringen i passende tid før valget. Han burde ha spart Saddam Hussein et halvt års tid og. Skulle pokkern meg ikke forundre meg om de har finni han og spart på han som en god flaske vin som kan tas frem ved gode anledninger (valg f.eks). I dette tilfellet for Bush sin fordel. Endret 4. august 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jada. For da hadde ikke demokratene kommet frem og sagt at det var gjort for politisk spill, og da hadde ikke Bush fatt sparken... Neida. Bare se pa det som skjedde i Spania, folk liker ikke a bli lurt sann. Aznar beskyldte ETA for a sta bak bombingen der for etterforskningen var fremfort... og da fikk han sparken av velgerene. Han skulle ha vunnet valget, han hadde langt mer stotte for valget enn han fikk nar de stemte... Demokratene skriker jo ut om at hver eneste terrorvarsel som administrasjonen der kommer ut med er "politisk"... Tror nok det hadde blitt mye styr ut av det om bin Laden skulle dukke opp i klorne til Bush rett for valget. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg synes jeg hører knitrelyden fra "old sparky" ;-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Og da kan vi kutte ut poster som "LEVER HAN? HAHAHA!!!" ... Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det jeg lurer på er om henrettelsen vil gå direkte på CNN... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det jeg lurer på er om henrettelsen vil gå direkte på CNN... Nei men jeg har hørt Petter Nome skal lage realityserie om ham på NRK når han slipper fri. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nei men jeg har hørt Petter Nome skal lage realityserie om ham på NRK når han slipper fri. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå