Gå til innhold

TES: litt magi! og litt levelS

Anbefalte innlegg

jeg skal atter en gang prøve meg på morrowind. alle andre ganger har jeg mistet interessen.

jeg trenger å vite litt.

tenkte jeg skulle satse på magi, siden det er av interesse og alle klager over at det er det eneste det er litt motstand i.

hvilken rase er best til magi?

at high elf har weakness er negativt sant?

vil det si at eks. magi påvirker highelf rasen 25% mer?

leste at The Lady er ett bra stjernetegn, gjelder dette også ved magi? (i forhold til alle de andre)

hvordan kommer jeg enkelt opp i levels?

hvor lang tid bruker dere på levels?

Har lest om folk som har laget constant effect flyve formler(?)/oppskrifter(?)

Trenger jeg å ha high level for dette, eller bare vite kombinasjonen(e)?

Noen som kan gi meg en innføring i magi siden ved spillet? (eller linke til en)

Vet f.eks. at man kan forbedre våpen osv., men forrige gang jeg spillte fikk jeg ikke til dette selv, jeg måtte betale andre for det.

Noen som har lagd en demo (kan det forresten kjøres i spillet? slik som hl kan ta opp og kjøre demoer), hvor en magi-person starter fra scratch og veldig raskt kommer opp i level?

noe jeg lurer på er hvor langt/høyt(lvl) kan man komme på en time? hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest om folk som har laget constant effect flyve formler(?)/oppskrifter(?)

Trenger jeg å ha high level for dette, eller bare vite kombinasjonen(e)?

Noen som kan gi meg en innføring i magi siden ved spillet? (eller linke til en)

Vet f.eks. at man kan forbedre våpen osv., men forrige gang jeg spillte fikk jeg ikke til dette selv, jeg måtte betale andre for det.

"Alle" kan enchante constant effect items, det du trenger er myyyye penger, eller sinnsykt høy enchantment skill. Du må også ha et item/armor eller hva som helst som du kan ha på deg, med veldig hæy enchantment value. Du må også ha en ascended sleeper eller en golden saint fanget inni en grand soulgem. Constant effect enchantments med levitate koster mye enchantment value så man burde ikke forvente å få mer enn 20 levitation points max. Hvis man skal enchante et våpen, anbefaler jeg at du ikke bruker constant effect, men cast when strikes. Andre "enklere" enchantments som : cast when used, cast when strikes osv. tar ikke så mye enchantment points, og koster ikke så mye heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du trenger egentlig ikke veldig høy enchantment skill for å klare dette. Det du trenger er Netch leather og bloat. Trenger foresten en viss alchemy level for å klare dette. Mix disse to ingrediensene og lag en fortify intellegence potion. drikk denne potionen(du vi da sansynligvis få høyrere intellegence) og lag deretter en ny potion. da vil denne potionen du lagte etter at du var blitt smartere bli litt bedre enn der forige du lagde. gjenta dette et par ganger og deretter lag en HEL haug med like fortify intellegence potions og drikk alle sammen. Gjør dette til du har cirka 5000 i intellegence. da er det veldig stor sjanse for å lykkes med egne enchantments.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...