Gå til innhold

Eizo Flexscan L568

L03VIk

Anbefalte innlegg

Noen som vet om denne nærmer seg Norge snart?

I HW.no sin nyhet om skjermen fra slutten av april, står det at skjermen kommer til Norge "allerede" i Mai... eh, nå er det Juli...

Som L557 er L568 også slik at den grå versjonen er TCO03, mens den svarte er TCO99. Er det bare fargen som gjør dette? (Ingen andre forskjeller?) Har hørt at TCO03 ikke godkjenner svarte LCDer.

Takker for tips ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

allså det blir vel ikke samme godkjenninga med svart ramme da!

Har selv L557 i Grå <Tco-03 mega bra skjerm også har jeg L767, og det er også en bra skjerm!

nei har ikke hørt når den kommer den skulle egentlig vært rundt hjørnet for lenge siden nå, men men, det er jo trosalt Norge!

Lenke til kommentar

Kom til USA i begynnelsen av Juli har jeg fått beskjed om. Da er den i alle fall på vei... At ikke de kunne miste noen ned over Norge på vei fra Asia til USA...

En del tyske butikker begynner visst å få inn også...

Dette må vel bli den ultimate skjerm hva gjelder billedkvalitet. Fremdeles 25ms respons, men for oss som ikke spiller dagen lang må dette bli bra...

Hørte jeg august? :roll:

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Som L557 er L568 også slik at den grå versjonen er TCO03, mens den svarte er TCO99. Er det bare fargen som gjør dette? (Ingen andre forskjeller?) Har hørt at TCO03 ikke godkjenner svarte LCDer.

har vel noe med stor kontrast mellom sort ramme og lyst panel kan jeg tro..... er vel ikke så bra for øynene, men ellers tror jeg ikke det er noen forskjell mellom Sort og Grå skjerm (bortsett fra at den sorte ser bedre ut :whistle: )

Lenke til kommentar
har vel noe med stor kontrast mellom sort ramme og lyst panel kan jeg tro..... er vel ikke så bra for øynene, men ellers tror jeg ikke det er noen forskjell mellom Sort og Grå skjerm (bortsett fra at den sorte ser bedre ut :whistle: )

som jeg trodde...

sort er litt stiliere ja... begynner å bli grundig lei av at alt skal være sølvfarget for tiden. Finnes jo ikke svarte TVer lenger for eksempel. Hvem bestemte det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...