L03VIk Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Noen som vet om denne nærmer seg Norge snart? I HW.no sin nyhet om skjermen fra slutten av april, står det at skjermen kommer til Norge "allerede" i Mai... eh, nå er det Juli... Som L557 er L568 også slik at den grå versjonen er TCO03, mens den svarte er TCO99. Er det bare fargen som gjør dette? (Ingen andre forskjeller?) Har hørt at TCO03 ikke godkjenner svarte LCDer. Takker for tips Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 allså det blir vel ikke samme godkjenninga med svart ramme da! Har selv L557 i Grå <Tco-03 mega bra skjerm også har jeg L767, og det er også en bra skjerm! nei har ikke hørt når den kommer den skulle egentlig vært rundt hjørnet for lenge siden nå, men men, det er jo trosalt Norge! Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Ingen av skjermgutta (aka enden, oyvind_dahle osv) som har noe inside info? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har null peil på når den er ute i butikken Prater med de til uken når ferien deres er over ... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Kom til USA i begynnelsen av Juli har jeg fått beskjed om. Da er den i alle fall på vei... At ikke de kunne miste noen ned over Norge på vei fra Asia til USA... En del tyske butikker begynner visst å få inn også... Dette må vel bli den ultimate skjerm hva gjelder billedkvalitet. Fremdeles 25ms respons, men for oss som ikke spiller dagen lang må dette bli bra... Hørte jeg august? Endret 30. juli 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Webshoppene skulle hatt pris på den for et par uker siden ...egentlig. Ting tar tid noen ganger, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet her Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Har snakket litt med Norek, som er en av importørene av Eizo. Skjermimport-kisen deres er på ferie, men kommer hjem i løpet av uken, da skulle de gi nærmere beskjed om releasedato... vente.vente.vente. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 hmmm... ble jaggu stille fra Norek sin side... Noen som har noe ny info angående denne skjermen? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Som L557 er L568 også slik at den grå versjonen er TCO03, mens den svarte er TCO99. Er det bare fargen som gjør dette? (Ingen andre forskjeller?) Har hørt at TCO03 ikke godkjenner svarte LCDer. har vel noe med stor kontrast mellom sort ramme og lyst panel kan jeg tro..... er vel ikke så bra for øynene, men ellers tror jeg ikke det er noen forskjell mellom Sort og Grå skjerm (bortsett fra at den sorte ser bedre ut ) Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 har vel noe med stor kontrast mellom sort ramme og lyst panel kan jeg tro..... er vel ikke så bra for øynene, men ellers tror jeg ikke det er noen forskjell mellom Sort og Grå skjerm (bortsett fra at den sorte ser bedre ut ) som jeg trodde... sort er litt stiliere ja... begynner å bli grundig lei av at alt skal være sølvfarget for tiden. Finnes jo ikke svarte TVer lenger for eksempel. Hvem bestemte det? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Fremdeles ikke noe nytt? Har HW.no fått inn en testmodell?? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Komplett m.fl. har den inne nå til 4995,- Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Har vel enda ikke fått svar på om denne er/skal på testing hos HW.no? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg tror ikke den trengs å testes, hvis den er like bra som forgjengeren (og den er sikkert tilogmed bedre) så tror jeg den er et bankers kjøp Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fremdeles ikke noe nytt?Har HW.no fått inn en testmodell?? Eh, nei det har vi ikke. Mulig den kommer utover, men akkurat nå har vi hendene fulle Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Noen som har bestillt? Er det FAKTISK 10 dagers leveringstid, eller er det nok et triks fra komplett (ikke det at det er bare de som gjør slikt) for å få mange til å bestille fra dem? Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Har bestilt, og jeg tror nok 10 dager er et triks fra komplott sin side, men vi får se. Endret 31. august 2004 av haakoo Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Har bestilt, og jeg tror nok 10 dager er et trisk fra komplott sin side, men vi får se. Jaja, du får raportere om hvordan det går... Venter litt med å bestille, blir sikkert samme ventetiden om jeg venter en uke Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Har bestillt meg et eksemplar jeg også nå Lagervare på Komplett nå Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 De har ikke fått sendt de ennå, men den kommer vel i løpet av neste uke. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå