Gå til innhold

Hva blir prisen på CS:Source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trudde source sku bli lasta ned via steam?  :ermm:

Ja, antakeligvis. Du kobler deg til steam networket med HL2 cd-keyen og kan da laste ned cs:source.

 

I guess...

Kan man laste ned det første Half Life og CS hvis man har HL 2 cd-key?

 

Min HL cd-key funker ikke i steam, får bare beskjed om at den allerede er brukt, derfor spør jeg...

Lenke til kommentar
Kan man laste ned det første Half Life og CS hvis man har HL 2 cd-key?

 

Min HL cd-key funker ikke i steam, får bare beskjed om at den allerede er brukt, derfor spør jeg...

Ja, det kan du. Du får laste ned noe de kaller half-life platinum pack eller noe sånt, som i all hovedsak er hl, cs, og de andre offisielle modene (ikke Condition-Zero, selvsagt).

 

Om steam sier at nøkkelen er i bruk, er den nok i bruk :p Sikkert noen som har skrevet den av i butikken du kjøpte spillet.

Lenke til kommentar
Kan man laste ned det første Half Life og CS hvis man har HL 2 cd-key?

 

Min HL cd-key funker ikke i steam, får bare beskjed om at den allerede er brukt, derfor spør jeg...

Ja, det kan du. Du får laste ned noe de kaller half-life platinum pack eller noe sånt, som i all hovedsak er hl, cs, og de andre offisielle modene (ikke Condition-Zero, selvsagt).

 

Om steam sier at nøkkelen er i bruk, er den nok i bruk :p Sikkert noen som har skrevet den av i butikken du kjøpte spillet.

Hvis han kjoepte det da.......... :p

Lenke til kommentar
Tror at de som har Condition Zero skal kunne laste det ned i slutten av måneden.

Håper de lager en CS 2, der de bruker source motoren fullt ut. Sånn at feks kan dytte en kasse ned på motstanderen

De som har Condition Zero kan ikke laste ned det komplette CS: Source, men en beta- versjon.

 

Counter- Strike Source bruker da Source- motoren fullt ut så vidt jeg har forstått (Inkludert fysikk)... Det er vel det som er hele poenget med den nye versjonen.

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...