Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei Fikk anbefalt av en fyr at en Omega driver var bedre enn ATi sine Catalystdrivere. Da skjermkortet mitt (Sapphire Radeon 9600XT) er veldig ustabilt. har aldri hørt noe om disse Omega driverne jeg... Er de noe bra? PS: Ingen som vet hva problemet med skjermkortet mitt er? Windows sier at "driveren for skjermkortet ikke kan fullføre en tegneoperasjon"... På forhånd takk! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei Fikk anbefalt av en fyr at en Omega driver var bedre enn ATi sine Catalystdrivere. Da skjermkortet mitt (Sapphire Radeon 9600XT) er veldig ustabilt. har aldri hørt noe om disse Omega driverne jeg... Er de noe bra? PS: Ingen som vet hva problemet med skjermkortet mitt er? Windows sier at "driveren for skjermkortet ikke kan fullføre en tegneoperasjon"... På forhånd takk! ikke installere de måtte formatere da jeg prøvde alt klikka Lenke til kommentar
southhome Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 På forhånd takk! ikke installere de måtte formatere da jeg prøvde alt klikka Hva for et svar er dette? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ikke installere de måtte formatere da jeg prøvde alt klikka Hva for et svar er dette? Og ikkje minst, for ei tegnsetting og setningsoppbygning. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jer er selv stor Omega-fan og har brukt disse siden jeg kjøpte meg et 9500 Np for en stund tilbake. Det finnes mange forskjellige typer driverpakker til Radeon kort, noen av disse er: - Omega - DNA - NGO - Unian Det er ikke noe fasitsvar for hilken pakke som er best, det er individuelt. Prøv disse for å se hvilke som passer for deg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har bare hatt gode erfaringer med Omegadriverene siden jeg begynte å bruke dem i fjor høst. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Hvis jeg sier at Omega-driverne ikke gjorde det verken bedre eller dårligere, hva kan være problemet med skjermkortet da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, kan jeg få anbefale "Del 2" i guiden jeg har laget, enkelt for å feilsøke. Ang Omega drivere, dette er modifiserte Catalyst drivere. Altså det er ikke en egen driver, men altså noe som er bygd "oppå". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå