Gå til innhold

Problemer med harddisk'en

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg pc for ca 1 år siden, med nesten alt i det nyeste og flotteste, men nå begynner problemene og komme.

Første som skjedde var at pcen slo seg av pga noe feil med skjermdriverne.. Da oppdaterte jeg skjermdrivere med engang og la inn nye drivere, men det hjalp ikke i lengre tid enn at det samme skjedde ca ei uke etterpå (nyeste catalyst driver eller noe sånt). Kortet mitt er radeon 9800 pro

PC'en min begynner også og bli veldig treig, derfor trodde jeg at jeg kunne like godt formatere og få pcen min like god som den var før, men det skulle jo ikke skje.. Jeg satte inn windows cd'en og skulle til og kjøre formatering, og så plutselig stoppa hele greia. (noe som jeg vet ikke er cd'ens skyld).. Jeg hadde også store problemer med å legge inn OS på pcen når jeg kjøpte den, måtte først legge inn 98 og så XP. Harddisken min er av merket maxtor, og det suger :mad:

PC`en vil verken kjøre på innlagte OS eller formatere/legge inn på nytt osv osv. Ettersom jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, så håper jeg dere kan hjelpe meg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...