Slazenger Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hey hey jeg skal kjøpe meg Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail men hvordan vet jeg om det funker?? BTW er dette et bra sjermkort? Takk for alle svar Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) hey hey jeg skal kjøpe meg Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail men hvordan vet jeg om det funker?? BTW er dette et bra sjermkort? Takk for alle svar Er det ikke en forutsetning at varer en kjøper fungerer? Ellers er det ikke et veldig bra kort, men det kommer helt an på hva du skal bruke maskinen til. Edit: Rimelig feilposta. Be en moderator om å flytte tråden. XenZor Endret 29. juli 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Spille spill og den slaks men jeg har ikke peiling på sjermkort men hvis det ikke skulle fungere burde det være en grun? den grunnen ville jeg vite Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Flyttes til skjermkort-kategorien pga den skal ikke ligge i programvare->programvare. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei kjøp deg heller et PowerColor Radeon 9800 PRO Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 hehe bra kort det ja men jeg kjøper ikke til den prisen det jeg lurte på var hvis jeg kjøpte Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail om det ville funke og hvis det ikke jør koffor ikke`? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hehe bra kort det ja men jeg kjøper ikke til den prisen det jeg lurte på var hvis jeg kjøpte Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail om det ville funke og hvis det ikke jør koffor ikke`? Tror du må utdype det spørsmålet litt. Et nytt skjermkort vil jo i de fleste tilfeller "funke", er vel ingen som markedsfører defekte skjermkort Lenke til kommentar
howzer Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja, det funker. Det viser et bilde på skjermen som det skal. Hvis ikke det viser bilde, funker det ikke, og du kan bytte det, for da er det defekt. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Det han forhåpentligvis mener er om det er et bra kort. Kortet er greit nok, men i nye spill må du nok skru ned detaljer en del. Det vil si du kan ikke spille på max settings/høy oppløsning. Helt greit hvis du ikke er interessert i "nydelig" bilde nå du spiller. Bare for å ha nevnt det: Det ypperste av skjermkort til spill koster for tiden rundt 4000 kroner. Det 9800 Pro kortet som ble nevnt lengre oppe, koster rundt 1800 kr, og er mye mye bedre enn ditt valg. Endret 30. juli 2004 av Energi Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 okok takker for alle svar Men det har vel ikke så mye å si hvor gammel pcen min er feks at pcen min er 3 år gammel og jeg kjøper dette sjermkorte så vil det funke probleme mit er hvis jeg kjøper dettte kan jeg ikke bytte det forde jeg kjøper det på komplett så jeg vil være helt sikker. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Hva er spec'ene dine?/Hva har du av hardware? Endret 30. juli 2004 av Raijin Lenke til kommentar
Energi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kjøper du det på Komplett kan du selvfølgelig bytte det hvis det blir aktuelt. Fortell hvilken maskin du har: hvilken prosessor/hovedkort/minne Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 har ein drit av en pc Hp: AMD Athlon XP, Athlon 768 mb ram mambo hovedkort tror jeg det hetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå