BlipPi Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har litt lyst på nfsu underground på pcn men jeg prøver kazza det blir jo bare fucka der så der gidder jeg ikke å prøve lenger men er det noen andre steder som funker hver gang eller no? Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fy fy. Jeg tror ikke du får svar på det her. Den beste måten å få et nfsu som funker er å gå å kjøpe det. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Løøøp å kjøøp! Får nok ikke det svaret du er ute etter her på forumet, den slags er ikke lovlig. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg har litt lyst på nfsu underground på pcn men jeg prøver kazza det blir jo bare fucka der så der gidder jeg ikke å prøve lenger men er det noen andre steder som funker hver gang eller no? NFS Underground er så sinnsykt bra at den er vært hver eneste krone i butikken!! Men du kan jo prøve *host-host* DC. Endret 29. juli 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har litt lyst på nfsu underground på pcn men jeg prøver kazza det blir jo bare fucka der så der gidder jeg ikke å prøve lenger men er det noen andre steder som funker hver gang eller no? NFS Underground er så sinnsykt bra at den er vært hver eneste krone i butikken!! Men du kan jo prøve *host-host* DC. Prøve Desert Combat? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Piratkopiering er no good. Stenges før linker til wares-sider strømmer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg