Gå til innhold

Dårlug utvalg av XboX titler.

ak50224

Anbefalte innlegg

Utvalget er jo helt elendig.

Spillene: Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld: Munch's Oddysee, Dead or Alive 3, Bloodwake, Fuzion Frenzy, NBA Inside Drive 2002, Azurik: The Rise of Perathia.

Disse har jo vært ute lenge, og hadde jeg hatt lyst på dem ville jeg kjøpt dem for lenge siden. Jeg er overhode ikke ineressert i noen av disse spillene. Halo og rallisport har jeg jo fra før. Skal man selge dem får man nesten ingenting for dem i og med at MANGE har dem fra før.

--Jeg kommer til å sende en mail hvor jeg forklarer dette. Og ber om et bredere utvalg eller mellomlegg for prisen.

Hvis flere sender mail får vi mer tyngde innen microsoft, og de vel kanskje gjøre noe med det. Jeg tror tror nok kanskje ikke de gjør noe med det, men det er vært et forsøk.

Jeg sender i dag. Sender dere eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er tåpelig. De vil ikke gi ut flere spill eller gi deg penger for spill du har kjøpt bare fordi duvi sender mail. Er jo helt på jordet.. Sorry!

Jeg syntes det er nok spill som er bra nå. Jeg er ikke så stinn på gryn, så jeg har ikke råd til å kjøpe så mye. Men det er jo mange bra spill... Men hvis du ikke liker det så får du vente til høsten hvor det kommer masse gode spill!

[ Denne Melding var redigert av: Fro på 2002-04-26 14:54 ]

Lenke til kommentar

sant så sant, skal du ha en console, velger du GameCube. Grunnen til dette er at Nintendo har endel exclusive titler på gang, som aldri kommer på PC. Derimot ang. Xbox, så kommer jo/eller så er jo de fleste titlene på PC fra før, og hva er da vitsen? Har mye mer tro på Gamcube som en console. Vurderte faktisk Xbox tidligere, og fikk ett bra råd: dersom du har en bra PC som kjører spill bra, er det liten vits med Xbox, siden mange av titlene eksisterer på PC fra før, og evt. eller kommer til PC samtidig/litt i etterkant enn hva de kommer på Xbox. Dessuten skal visst Xbox bråke endel (store vifter, hdd, bråkete dvd-rom), derimot er Gamecube dønn stille, ikke no bråk, meget stille mini-dvd spiller, osv. + størrelsen da, Xbox er den styggeste console'n jeg noensinne har sett (og ja, da er NES og Sega Mega Drive osv. inkludert). Gamecube derimot, er liten og lett.. Go Nintendo! :smile:

Lenke til kommentar

Ahh. Jeg er så glad jeg har PC. Kraftigst, desidert best utvalg, billigst spill, (best spill), + man kan bruke den til skrivemaskin, webbrowsing, +++

Men for all del, skulle gjerne hatt en PS2 så jeg fikk spilt FFX

Halo på x-box klarer jeg meg uten (fordi jeg ikke har en god nok TV til å fa skikkelig grafikk, og fordi jeg ikke klarer å spille ett spill når jeg vet at jeg hadde vært 987x10^986 ganger bedre i om jeg hadde kunnet spille med mus/tastatur)

Men for all del, mange titler som ser spennende ut på konsollene...

Lenke til kommentar

Er det virkelig SÅ mange spill som kommer til Xbox OG PC da? Jeg mener, er dette et argument for eller imot å kjøpe Xbox? Hva med de som ikke gidder å oppgradere PC'ene hele tiden? Det koster penger det også, tross alt. Synes Xbox er helt konge jeg, gleder meg til å se hva som blir presentert på E3 i mai :smile:

At den "bråker" plager ikke meg, ikke noe nevnverdig verre enn PS2, dessuten har jeg volumet skrudd godt opp :smile:

Lenke til kommentar

Selvsagt vil endel av spillene for xbox lanseres for pc, og omvendt. Xbox benytter jo som sagt DirectX 8 og NT kjerne, så og porte spill fra Xbox til PC tar jo meget kort tid. Ser det for meg sånn at ett spill som kommer på Xbox, kommer i ettertid på PC (etter noen måneder). Og lansere spillet på Xbox først er selvsagt smartest, da det foregår _mye_ mindre piratkopiering på Xbox. Dessuten er det ikke mulig enda (blir vel med tiden, kanskje). Siden det er så enkelt og porte spillet til PC, hvorfor ikke vente 3-6mnd, når alle har spillet på Xbox, så slippe det for PC (mye mer piratkopiering, en god grunn for og ikke slippe det på PC først) og håve inn penger fra begge markedene uten noen store ekstra kostnader ved portingen av spillet. Hadde ikke du valgt det slik om du hadde laget spill for Xbox/PC ? Det hadde i alle fall jeg, sett ut fra ett økonomisk perspektiv.

Lenke til kommentar

Det er mange flere spill som er eksklusiv til PC. Og når mange av spillene som kommer til XBox, er av sjangre som blir bedre dekt på en PC, så er valget rimelig klart, spør du meg. Hvis man liker online spill er det ihvertfall ingen tvil om at PC er plattformen å eie.

Lenke til kommentar

online spilling er oppskrytt. spesielt når det gjelder FPS spill.. har spillt så mange FPS spill nå at jeg er møkkalei alt som heter FPS spill (quake 1-2-3, UT, MOHAA, RTCW, CS, + mange mange fler). FPS spill = springe rundt og skyte uten og bruke en eneste hjernecelle = morro for noen og veldig populært = veldig uforståelig for meg. Enig i at en PC dekker behovet bedre. Dessuten, gleder meg til, tja.. om 1 års tid, da nvidia's ny grafikk kort (dreamforce eller hva de antar at kortet skal hete) og ati's nyeste grafikk kort (rv300??) er standarden, og selvsagt amd clawhammer 3400+ cpu eller p4 3.5ghz eller'no er kommet.. blir morro og sammenligne titler fra xbox til pc da (altså snakker om _samme_ spill her), skulle ikke forundre meg at folk heller velger og spille det på PC da, siden grafikken vil være mye bedre på PC enn på xbox :smile: (og ja, mye bedre enn på gamecube, men det er ikke det jeg snakker om her, alt dreier seg om spill titler rett og slett, og siden xbox/pc vil ha så mange tilfelles, nevner jeg dette).

Lenke til kommentar

oi. Akkurat dette om bråk er vel PC`r rimelig kongen over. i alle fall om du ikke har ressurser til vannkjøling (tid, tiltakslyst, penger, kunnskap, osv)

Å disse fps og online spilling må enhver gjøre så mye han/hun lyster, men faktum er at enormt mange er svært glade i slik spilling.

Lenke til kommentar

Og apropo dette med oppgradering, som mange bruker som argument mot pc:

Om PS2 nå er like avleggs som gamecube/xbox - propagandister påstår, og om konsoller i fremtiden vil fortsette å eldes like raskt, så vil det ikke forbli mye dyrere å oppgradere pc`n en gang i året enn å holde seg oppdatert på konsoll...

Om man i tillegg ser på prisforskjellen på spill tror jeg argumentet om pris snart vil falle i fisk.

(for folk som kjøper så mye spill som meg har det gjort det i årevis, men jeg tror ikke det er så mange av oss)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...