Kultom Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 MÅ ha meg spillet, men finner ikke noen som har det på lager, ingen lokal butikker har igjen spillet og jeg ringte "importøren" til butikken jeg jobber i for å få dm til å bestille det, men det ble trekt tilbake i April, er det noen som vet om noe sted de har det på lager? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 du kan kjøpe min Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Spiderman.no Gamesmix.com ebgames.com Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gamesmix.com er skandinavisk, men har avdelinger for de forskjellige landene... Har bestillt fra der før det er helt fint Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 MÅ ha meg spillet, men finner ikke noen som har det på lager, ingen lokal butikker har igjen spillet og jeg ringte "importøren" til butikken jeg jobber i for å få dm til å bestille det, men det ble trekt tilbake i April, er det noen som vet om noe sted de har det på lager? Hvorfor ble de egentlig trekt tilbake? Spillet er jo bra det.... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 En ting til, det følger med 2 månders gratis spilling når man kjøper pakka ikksant? Spillet ble trekt tilbake for det var for gammelt, vil jeg tippe. Boniver (heter vel selskapet) som ordner det for oss. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En ting til, det følger med 2 månders gratis spilling når man kjøper pakka ikksant? Spillet ble trekt tilbake for det var for gammelt, vil jeg tippe. Boniver (heter vel selskapet) som ordner det for oss. bare 1 mnd desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå