Gå til innhold

SAMSUNG P510 eller E710

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt p510 både fordi den er billigere (tror jeg), og har etter min mening bedre design, da jeg liker det herlige, runde sølvdesignet på Samsunger :yes: Noen som kan si noe om batterilevetiden på disse mobilene? p510 ligger ganske langt foran i amobil's prisguide, men det er jo ikke sikkert at det er riktig..Tror p510 vekker mye oppmerksomhet blant annet på grunn av autimatisk åpne/lukke-funksjon. Hvis du vil bli sett må du velge p510 ;)

Lenke til kommentar

Bare av ren nysjerrighet, hvorfor vil du ha youngtalk?

For all del, jeg synes netcom gjør en kjempejobb, og jeg hadde youngtalk tidligere.

Men vet du hvor mye mer du kan bruke telefonen din for de samme 200 kronene hvis du velger et billig abbonement hos f.eks Chess (som jeg gikk over til)?

Regn litt på det, se om det lønner seg...

Men seff, hvis du er sånn at du beholder mobilen til bindingstida går ut, og kjøper en ny en med nye subsidier akkurat når bindingstida går ut, så vil det kanskje lønne seg i det lange løp (hvis du ikke bruker mobilen mer enn for de 200 i måneden)

Bare et vennlig tips fra en som fant ut at youngtalk er DYRT :)

Lenke til kommentar

For all del, jeg synes netcom gjør en kjempejobb, og jeg hadde youngtalk tidligere.

Men vet du hvor mye mer du kan bruke telefonen din for de samme 200 kronene hvis du velger et billig abbonement hos f.eks Chess (som jeg gikk over til)?

Men seff, hvis du er sånn at du beholder mobilen til bindingstida går ut, og kjøper en ny en med nye subsidier akkurat når bindingstida går ut, så vil det kanskje lønne seg i det lange løp (hvis du ikke bruker mobilen mer enn for de 200 i måneden)

Det er mye billigere og kjøpe en telefon med youngtalk. Skal du ha chess må du kjøpe uten abbonement og så tegne en chess greie...

Lenke til kommentar

jeg vil ha youngtalk fordi jeg viderefører mitt abbonnement.

Skulle jeg byttet måtte jeg vente til september... Vil ha youngtalk uansett, hadde blitt for stor regning ellers:P

Har kjøpt mobil nå, det ble SAMSUNG E710:D:D:D:D

Nå må den bare lade ferdig, stemmer det med 16 timer første gangen?

Lenke til kommentar

hehe youngtalk er ikke billigt nei... brukt 1220 i juli :blush:

faktisk aldri brukt så mye så lenge jeg har hatt telefonen...

men nå har jeg en ny, samsung e710.

kan noen fortelle hvor lenge jeg skal la den lade?

Lenke til kommentar

Det pleier å stå i manualen, tittet der? Har en Samsung x450, og i boka som tilhører den så sto det fire timer første gang. Har ingen tro på at man skal lade batterier i nyere mobiler ett døgn osv. Det har ingen effekt.

Lenke til kommentar

P510 har lengre batteritid, etter hva jeg har lest. Dessuten leveres den med to batterier.

P510 har som E700 et OLED-display, men dette (deler av dette) lyser kontinuerlig, om man vil.

Utseendemessig skal det mye til for å slå E700. P510 klarer det i allfall ikke. Jeg liker ikke helt designet rundt det utvendige displayet på P510, der med kameralinsen og blitzen. Men for all del, P510 er stilig.

Jeg tror nok tastene til P510 er mer komfortable. E700-tastene er for flate.

Kalenderen på E700 tar 100 oppføringer, men begrenset til 4 kategorier ganger 25 oppføringer. Jeg tror dette er opphevet på P510.

Personlig ville jeg gått for en P510, dersom jeg hadde valget. Den er jo også billigere.

Endret av toonarmy
Lenke til kommentar

synes ikke at e700 har noe kjempedesign jeg. ihvertfall ikke den mørkeblå. Den ser så "lubben" og klumpete ut liksom. Jeg liker bedre designet på andre samsung modeller som x450, s100, s300, p400 osv.

samsung e700 er også en mobil som alle har. slik tror jeg verken det er eller blir med p510.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...