Gå til innhold

Må man spille cs source via Steam?


Anbefalte innlegg

lurte litt på om cs source kommer med i hl2 esken eller må man laste det ned via steam :thumbdown: hater virkelig steam. går det an og bruke hlsw eller noe sånt til å spill cs source/cs 1.6 (er jo også steam powerd) ?

 

##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. :thumbup: ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

source er jo bare navnet på HL2 motoren...alt kommer til å foregå via steam..

 

steam er jo bare ett distribusjonssystem+gamle WOL....og du kan banne på at de ikke hadde brydd seg med å lage steam hvis de skulle slutte med det når HL2 kom... at de gav ut steam før HL2 var jo bare for ¨kvitte seg med mest mulig bugs og greier før Release...og det har de jo greid...for steam var buggy som HEL i starten...tenk dere de problemene koblet med release av HL2 via Steam??

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Nei dette er jo helt feil.

 

Rune, Steam har ingenting med source eller spillene å gjøre, steam er et ekstern system som gamespy arcade som kontrollerer alle spillene.

 

Source er den enginen som spillet er laget på.

Tenk på steam som windows xp, source som internet explorer og counter-strike som html koden.

Du bruker windows xp for å starte internet explorer, som igjen åpner html kode og gjør det om til lesbar skrift på skjermen.

Med samme greia, du åpner steam, som starter CS:S som igjen starter source og gjør det om til grafikk på skjermen.

 

Altså, du kan ikke gjøre noen ting uten windows xp, akkurat som du ikke kan gjøre noe uten steam. Source og steam er to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Rune, nei. Steam er ikke noen "motor". Det er en nettbasert tjeneste for å spille Valve-spill online og laste ned ting. Og som jeg sa kan du også bare ha en slik kupong. Source er både grafikk og fysikkmotor såvidt jeg vet.

noen som vil selge en slik kupong ?

Spørs hva du byr :p

Lenke til kommentar
Rune, nei. Steam er ikke noen "motor". Det er en nettbasert tjeneste for å spille Valve-spill online og laste ned ting. Og som jeg sa kan du også bare ha en slik kupong. Source er både grafikk og fysikkmotor såvidt jeg vet.

noen som vil selge en slik kupong ?

Spørs hva du byr :p

rundt 200-250 kroner

Lenke til kommentar
Rune, nei. Steam er ikke noen "motor". Det er en nettbasert tjeneste for å spille Valve-spill online og laste ned ting. Og som jeg sa kan du også bare ha en slik kupong. Source er både grafikk og fysikkmotor såvidt jeg vet.

noen som vil selge en slik kupong ?

Spørs hva du byr :p

rundt 200-250 kroner

Kjøp deg cs:cz istedenfor!

 

Billigere + at du får et spill med på kjøpet. Hyllefyll er kjekt :)

Lenke til kommentar
Rune, nei. Steam er ikke noen "motor". Det er en nettbasert tjeneste for å spille Valve-spill online og laste ned ting. Og som jeg sa kan du også bare ha en slik kupong. Source er både grafikk og fysikkmotor såvidt jeg vet.

noen som vil selge en slik kupong ?

Spørs hva du byr :p

rundt 200-250 kroner

Kjøp deg cs:cz istedenfor!

 

Billigere + at du får et spill med på kjøpet. Hyllefyll er kjekt :)

jo men når man får hl2 med kupongen og er ikke 200 en dårlig pris. pluss cz gir deg bare beta versjonen, mens kupongen gir deg full versjon av cs s og hl2 da de kommer.

 

jeg skal ihvertfall ikke selge min..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...