lars` Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har et lite problem med min tv-ut.. Jeg har en tv som ikke støtter s-video men har kjøpt meg en slik scart adapter.. Er her problemet kommer.. jeg har mekka meg en kabel som er følgende.. s-video fra skjermkortet, til en video kabel, via en s-video adapter til en s-video kabel og igjen inn i scart adapteren som står på tv'n.. Når jeg gjør dette og skal aktivere tv-out får jeg bare en svart skjerm med litt snø på.. Jeg har også prøvd å gjort dette via dvd-spilleren min.. Da får jeg bare en skjerm med masse snø på og null bilde.. Noen som har en ide? kanskje ikke den kabelen har lagd liker seg så veldig godt.. hehe.. har prøvd på alle mulige måter og koble dette på.. Trenger desperat hjelp Mvh Lars Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Tror du burde kjøpe deg en ordentlig kabel *Edit* Mener jeg hadde samme problemet på mitt Ti4200 en gang, da var det scart pluggen som rota det til. Måtte bruke en composite kabel for å få farger Endret 29. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå