andraun Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Kva betyr det når det står DDR-DIMM om minnebrikkane? Kva type minne er det? Fungerar denne type minne til hovudkort som støttar DDR og SDRAM? Eg har ikkje så mykje greie på dette, så eg søker difor råd frå fagkyndige! =) Endret 29. juli 2004 av andraun Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) DDR-DIMM er forkortelse for "Double Data Rate-Dual Inline Memory Module" og det fungerer på HK som støtter DDR ram ja Endret 29. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 takk for hjelp. då er eg snart i mål. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 takk for hjelp. då er eg snart i mål. Åssn hovedkort dreier det seg om forresten? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hvis du har et HK som støtter begge deler så DDR ram kan du bruke, ja... Men ikke samtidig med SD-ram. Endret 29. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Dette hovudkortet: Asus P4P800-E DELUXE Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack desse to eg har tenkt på! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Dette hovudkortet: Asus P4P800-E DELUXE Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack desse to eg har tenkt på! Det der skal gå helt fint. *Edit* Spam 1k! Endret 29. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Eg trur eg går for ein pc som ser slik ut. Skal kjøpe lydkort seinare. Kunne du nett sett over at dette vil fungere sammen?? hovudkort prosessor minne harddisk brennar skjermkort Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Eg trur eg går for ein pc som ser slik ut. Skal kjøpe lydkort seinare. Kunne du nett sett over at dette vil fungere sammen?? hovudkort prosessor minne harddisk brennar skjermkort Det HK'et har integrert lydkort *Edit* Kjøp heller denne brenneren. Den brenner både CD'er og DVD'er Det skjermkortet egner seg kun til desktop. Dvs det er ikke noe særlig hvis du har tenkt å spille litt på maskinen *Edit 2* Ellers ser det ut som et bra oppsett Endret 29. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Eg trur eg går for ein pc som ser slik ut. Skal kjøpe lydkort seinare. Kunne du nett sett over at dette vil fungere sammen?? hovudkort prosessor minne harddisk brennar skjermkort Det HK'et har integrert lydkort ja, veit det. Men maskina skal nyttast til musikkinnspeling, så eg vil nok kjøpe eit betre lydkort etterkvart. Akkurat no skal eg kople til ein modul med innebygdt lydkort.... takk for hjelp. Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Eg trur eg går for ein pc som ser slik ut. Skal kjøpe lydkort seinare. Kunne du nett sett over at dette vil fungere sammen?? hovudkort prosessor minne harddisk brennar skjermkort Det HK'et har integrert lydkort *Edit* Kjøp heller denne brenneren. Den brenner både CD'er og DVD'er Det skjermkortet egner seg kun til desktop. Dvs det er ikke noe særlig hvis du har tenkt å spille litt på maskinen *Edit 2* Ellers ser det ut som et bra oppsett trur oppsettet er nokolunde bra ja. Maskina skal ikkje nyttast til spel i det heile. Difor set eg ikkje store krav til skjermkortet. blir berre musikprogram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå