Gå til innhold

Håper vi ikke har denne edderkoppen i Norge?


Gef

Anbefalte innlegg

I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp.

Er ikke helt sikker på det. Denne jævelen tok jeg bilde av, ute på verandaen :cry:

Og det er helt oppe i Tromsø. Tør ikke tenke på hva som kan krype og bevege seg lengre sør :ermm:

 

http://home.online.no/~den2/artimages/spider.JPG

pfft...

har masse sånne på hytta.. ingenting farlig

de der..

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Se på denne svære greia da!

Det finnes større ederkoper enn den dere der  :ermm:

Skulle likt å visst hva slags type eddie den der store i hjørnet er. Den er jo like stor som ei middels bikkje! Siden den er henta ifra heter "unidentified spiders", er en fyr som har tatt bilde av den utpå huset sitt, og spør hva det er for noe. Fikk ikkeno svar. Anyone?

Lenke til kommentar
I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp.

Er ikke helt sikker på det. Denne jævelen tok jeg bilde av, ute på verandaen :cry:

Og det er helt oppe i Tromsø. Tør ikke tenke på hva som kan krype og bevege seg lengre sør :ermm:

 

http://home.online.no/~den2/artimages/spider.JPG

Tok meg en oppsamlingsrunde rundt huset, fjerna litt edderkopper som hang rundt på veggene (mamma er livredd dem :p)

Fant vell en 20-30 av den sorten der i Tromsø :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp.

Er ikke helt sikker på det. Denne jævelen tok jeg bilde av, ute på verandaen :cry:

Og det er helt oppe i Tromsø. Tør ikke tenke på hva som kan krype og bevege seg lengre sør :ermm:

 

http://home.online.no/~den2/artimages/spider.JPG

Tok meg en oppsamlingsrunde rundt huset, fjerna litt edderkopper som hang rundt på veggene (mamma er livredd dem :p)

Fant vell en 20-30 av den sorten der i Tromsø :)

tromsø er full av dem ja... hater dem uansett hvor ufarlige de visstnok er. om de er giftige driter jeg i, har ikke tenkte og røre meg nær dem uansett.

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Decubitus er fagordet for trykksår og kan brukes for søk på Internett om man er fascinert av sår.

Eller hvis man virkelig vil miste nattesøvnen er et kjapt søk etter Harlequin Ichthyosis muligens på sin plass. Vil absolutt ikke anbefale det, da. Selv jeg ble litt satt ut av de bildene.

Lenke til kommentar
Eller hvis man virkelig vil miste nattesøvnen er et kjapt søk etter Harlequin Ichthyosis muligens på sin plass. Vil absolutt ikke anbefale det, da. Selv jeg ble litt satt ut av de bildene.

Regner med du ikke er bruker av ogrish siden? Reagerer på ingenting lenger. Sluttet å glo på siden også siden eg har seen it all

 

:blush:

 

I guess curiousity wont kill me since i'm a dawg. :green:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Fant denne på veggen i sommerhuset i Skagen (nord i Danmark). Trodde det var sånn fake Donald-edderkopp, siden jeg ikke så noe på grunn av at jeg ikke hadde linser. Hadde ikke noe lyst til å ta på den, så mamma gjorde jobben.

 

Ja, bildene er helt elendige siden de er tatt med mobilkamera, siden mobilkameraet er elendig, og siden det var mørkt.

 

Det er en finger av noe slag dere ser i bakgrunnen på det nederste bildet.

 

ekopp1.jpg

ekopp2.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...