Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Edderkopper... Og husfluer er ikke farlige i seg selv, men som en smitte/parasittbærer. Endret 29. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Satan. Skulle nesten ikke tro det var sant. Hva med å gå til lege? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Her er mer om samme edderkopp. Advarsel stygge bilder! http://www.rochedalss.eq.edu.au/reclusebiteleg.htm Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 fysj! edderkopp gift er noe skumle saker! Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 OK, utrolig hvor stor skade en sånn liten edderkopp kan gjøre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Så litt stygt ut ja. Nesten som det myggstikket jeg bare "måtte" klø på litt for en tid tilbake.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når jeg tenker over det..var det ikke en nettside som avslørte slike sår og ting som ligger online? Mener det var en edderkopp sak her tidligere på forumet som ble erklært falsk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Å FY FAEN, det ble jo ikke ille før day 9 elms men, fy faen da, noe av det verste ejg har sett!!!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Der har du den gode gamle korsederkoppen jo. Den er faktisk giftig halTan Hvor mange nordmenn har den drept? Jo, korsederkoppen er giftig, men ikke veldig skadelig for mennesker. Du kan få en brukbar infeksjon,men ikke noe i nærheten av den der. Ingen vits i å kverulere med meg Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når jeg tenker over det..var det ikke en nettside som avslørte slike sår og ting som ligger online?Mener det var en edderkopp sak her tidligere på forumet som ble erklært falsk. This is NOT a joke, for å si det mildt.. The bite of the brown recluse spider can result in a painful, deep wound that takes a long time to heal. Fatalities are extremely rare, but bites are most dangerous to young children, the elderly, and those in poor physical condition. When there is a severe reaction to the bite, the site can erupt into a "volcano lesion" (a hole in the flesh due to damaged, gangrenous tissue). The open wound may range from the size of an adult's thumbnail to the span of a hand. The dead tissue gradually sloughs away, exposing underlying tissues. The sunken, ulcerating sore may heal slowly up to 6 to 8 weeks. Full recovery may take several months and scarring may remain. Brown Recluse er ikke noe å kødde med, mao. Google litt på images, masse "festlig" der, ja.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kom over en side med over 900 historier og bilder fra folk som har møtt på den saken.. Her er en detaljert en: http://www.highway60.com/mark/brs/linda_bite.htm Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 HAHA! Jeg trodde det var den morsomme Camel spider vandrehistorien:P Men akk, det var noen kule sårbilder istedet:D Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 øy, sitter å spiser her. Den jævelen var jo stor. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Hva får deg til å tro at den er giftig? Fordi den er stor? Flodhester er ikke giftige. dårlig eksempel. En flodhest kan bite deg i 2. og de løper fortere under vann enn mennesker på land (måtte bare få det med Endret 30. juli 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 http://www.nides.bc.ca/Assignments/Insects/Spiderinfo2.htm Mer fakta. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Les dette: "Did you know that in seven years if you get bitten by a Wolf spider, you could have no arm left because the wound from its bite eats a centimetre of skin every month and there is NO medicine for the bite." Da er det morsomt å vite at ulveedderkopper er vanlige i hele norge...! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 JEG ER SÅ GLAD FOR AT JEG BOR I NORGE! Se på alle disse nasty bildene da; Uidentifiserte edderkopper - 2004 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 JEG ER SÅ GLAD FOR AT JEG BOR I NORGE! Se på alle disse nasty bildene da; Uidentifiserte edderkopper - 2004 *Grøss!!* Se på denne svære greia da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå