Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Newsflash: Dere er mange hundre ganger større enn omtalte edderkopp, og i mye bedre stand til å drepe den, enn det den er til å drepe dere. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Bah den var litt nasty men ikke i forhold til sånne edderkopper som faktisk planter egg i offeret sitt så man tror man har heftig hevelse og så sprekker dritten og hundrevis av små babyedderkopper kommer ut. Det er ekkelt det. jeg tror deg, men har du navn på disse edderkoppene? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Er det ikke slik at de fleste edderkopper her i norge ikke har lange nok gifttenner til å penetrere huden og de som kan er ikke noe giftigere enn vepsestikk. Altså kan være meget farlig å bli bitt hvis man er allergisk elns. Men så kan man dø av ka som helst hvis man er allergisk til det. Edit: Jonki skal lette. Husker ikke navn. Forresten eg skal sende linken til en halv aracnafobisk kompis av meg. Endret 29. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Newsflash: Dere er mange hundre ganger større enn omtalte edderkopp, og i mye bedre stand til å drepe den, enn det den er til å drepe dere. joda men du må huske hvor slike edderkopper gjemmer seg i huset lissom, klær, sengetøy, møbler osv (edit:) *hvips* så er de på skuldra, beinet, handa osv Endret 29. juli 2004 av Jonki Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Yepp, ikke lett å ta knekken på den hvis du ikke ser den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp. Endret 29. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Edit: Jonki skal lette. Husker ikke navn. Forresten eg skal sende linken til en halv aracnafobisk kompis av meg. Kult! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp. det er jeg klar over, men tok det som et eksempel iht til ditt første inlegg i tråden her Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp. Er ikke helt sikker på det. Denne jævelen tok jeg bilde av, ute på verandaen Og det er helt oppe i Tromsø. Tør ikke tenke på hva som kan krype og bevege seg lengre sør Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Whææ...Fikk frysninger Hater slike satans kryp Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er ikke helt sikker på det. Denne jævelen tok jeg bilde av, ute på verandaen Hva får deg til å tro at den er giftig? Fordi den er stor? Flodhester er ikke giftige. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva får deg til å tro at den er giftig? Fordi den er stor? Flodhester er ikke giftige. dårlig eksempel. En flodhest kan bite deg i 2. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Men de er fremdeles ikke giftige. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 dårlig eksempel. En flodhest kan bite deg i 2. Kan en stor (realistiske mål, ikke gigantedderkopper fra mars) edderkopp bite deg i to? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 I Norge er det større sjanse for å blir drept av naboen med en rusten brødkniv, enn av en edderkopp. Er ikke helt sikker på det. Denne jævelen tok jeg bilde av, ute på verandaen Og det er helt oppe i Tromsø. Tør ikke tenke på hva som kan krype og bevege seg lengre sør http://home.online.no/~den2/artimages/spider.JPG Der har du den gode gamle korsederkoppen jo. Den er faktisk giftig halTan Jævels stili' mønster den har Kryr av de hjemme hos foreldrene mine. Har hatt en del av de på rommet opp gjennom årene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Der har du den gode gamle korsederkoppen jo. Den er faktisk giftig halTan Hvor mange nordmenn har den drept? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hva får deg til å tro at den er giftig? Fordi den er stor? Skal garantere deg at den er giftig. For alle edderkopper er faktisk giftige, selv om norske arter er lite giftige for mennesker. Så den er som sagt giftig Og når jeg møtte den, ansikt til ansikt, var jeg sikker på at den kunne drept meg Endret 29. juli 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Skal garantere deg at den er giftig. For alle edderkopper er faktisk giftige, selv om norske arter er lite giftige for mennesker. Så den er som sagt giftig Vel, nå kverulerer du nesten verre enn meg. Forskjellen er at jeg har rett, og du har feil. Altså, hva var dødelighetsraten, igjen? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Altså, hva var dødelighetsraten, igjen? For "Musca domestica", er dødelighetsraten svært høy, desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå