hgu Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Sitter i en skikkelig kattepine og klarer ikke bestemme meg! Har vel egentlig valgt Athlon 64 2800+ på MSI K8N NEO Platinum Edition S754, ser også for meg et Geforce GT 6800 grafikkort. Er de noen som gar nen innspill på om dette er foruftig? Jeg oppgraderer PCn med 1-2 års mellomrom. Bør jeg heller satse på PCI? Noen synspunkter? To spørmål til: Hva med kabinett, det er stillhet som er pri siden PCn står i stua. Hva kan en få på bruktmarkedet for et system med Athlon XP 1900/1 GB minne/Radeon 9600 grafikk..osv? Gi meg noen inspill så jeg kan komme meg i butikken før Doom3 og Halflife2 står å ler av meg på hyllene! Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) syns du burde vente med PCI-E,pci-e er ganske nye teknologi,å er ikke noe raskere en agp nå,jeg ville kjøpt vanlig agp HK nå,å oppgradere om 1-2 år til noe annent. Endret 29. juli 2004 av Nuvian Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Enig. PCIe er per dags dato ikke noe "must have", og den dagen det blir det så kjøper man et hk som støtter det Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ganske enig med han der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå