Gå til innhold

Nettbutikk jeg kan få tak i ATI X800XT kort?

eQunix

Anbefalte innlegg

ja, de fleste norske nettbutikker jeg har sett er utsolgt for dette kortet og får ikke inn nye før langt ute i august/september, og jeg skulle gjerne hatt det før Doom3 kommer ut :dontgetit: Er det noen som vet om en svensk nettbutikk som har dette kortet på lager? post url'n i så fall :yes:

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut til at ati sliter litt.. Jeg har på følelsen av det. 6800ultra har vært tilgjengelig, riktig nok i små mengder, i flere uker..

For tiden vil jeg si at de ser ut som om begge sliter... Går og venter på at GT kortene kommer (Gainward er uaktuelt...til det kortet med den røde kjøleren kommer..) de blir nå utsatt de også...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Det ser ut til at ati sliter litt.. Jeg har på følelsen av det. 6800ultra har vært tilgjengelig, riktig nok i små mengder, i flere uker..

For tiden vil jeg si at de ser ut som om begge sliter... Går og venter på at GT kortene kommer (Gainward er uaktuelt...til det kortet med den røde kjøleren kommer..) de blir nå utsatt de også...

Netshop har fått to forsyninger med Gt-kort. Jeg kjøpte et fra dem. De hadde det på tilbud for 3600,- eller noe.. Du burde slått til da vettu, de hadde mange kort inne også :yes:

Når det gjelder x800pro-kort blir prisene på de få kortene som er inne presset opp.. "Grunnen til prisen er at disse kortene er de eneste vi får

tak i, og det er vanskelig, derfor går prisen opp."

Jaja.. får bare vente..

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300440&cks=FRO rød kjøler?

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...