eQunix Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ja, de fleste norske nettbutikker jeg har sett er utsolgt for dette kortet og får ikke inn nye før langt ute i august/september, og jeg skulle gjerne hatt det før Doom3 kommer ut Er det noen som vet om en svensk nettbutikk som har dette kortet på lager? post url'n i så fall Takk Lenke til kommentar
Radial Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Si det, si det.... vet om flere som har valgt GF6800 Ultra pga X800 XT virker umulig å oppdrive. Jeg er en av dem.. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 du kan jo se på http://se.kelkoo.com Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 du kan jo se på http://se.kelkoo.com vel.. alt jeg fant der av priser på X800XT var ganske mange hundre kroner høyere en de fleste butikker i Norge Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Husk at svenske kroner er verdt mindre. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det ser ut til at ati sliter litt.. Jeg har på følelsen av det. 6800ultra har vært tilgjengelig, riktig nok i små mengder, i flere uker.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det ser ut til at ati sliter litt.. Jeg har på følelsen av det. 6800ultra har vært tilgjengelig, riktig nok i små mengder, i flere uker.. For tiden vil jeg si at de ser ut som om begge sliter... Går og venter på at GT kortene kommer (Gainward er uaktuelt...til det kortet med den røde kjøleren kommer..) de blir nå utsatt de også... Endret 29. juli 2004 av Prebo Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det ser ut til at ati sliter litt.. Jeg har på følelsen av det. 6800ultra har vært tilgjengelig, riktig nok i små mengder, i flere uker.. For tiden vil jeg si at de ser ut som om begge sliter... Går og venter på at GT kortene kommer (Gainward er uaktuelt...til det kortet med den røde kjøleren kommer..) de blir nå utsatt de også... Netshop har fått to forsyninger med Gt-kort. Jeg kjøpte et fra dem. De hadde det på tilbud for 3600,- eller noe.. Du burde slått til da vettu, de hadde mange kort inne også Når det gjelder x800pro-kort blir prisene på de få kortene som er inne presset opp.. "Grunnen til prisen er at disse kortene er de eneste vi får tak i, og det er vanskelig, derfor går prisen opp." Jaja.. får bare vente.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300440&cks=FRO rød kjøler? Endret 29. juli 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 6800, den vanlige versjonen, fåes for ca 2700-2800 på NetShop.. Og den er til og med på lager. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 ja, akk og ve. Men nå er det faktisk X800XT jeg leter etter Så vis noen vet om en skandinavisk nettbutikk med en pen pris på kortet hadde det vært kjekt med url Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå