Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei, eg sitte på ei 1024 MB linje! når eg laster ned fra Suprnova.org går da Drit treigt! (eg veit da spørst på seedsa, men da e ektremt!!) nåkjen der ute i den videverden som veit korleis eg skal få det til å gå fortare?! Takker på forhand.. Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Bruk Azureus, det er en javabasert bittorent klient (?) og forward riktige porter Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Pass også på at du ikke deler all uploaden din. Dette struper linjen og gjør alt mye tregere. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei, eg sitte på ei 1024 MB linje! Jøss, det var en rask linje . Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Pass også på at du ikke deler all uploaden din. Dette struper linjen og gjør alt mye tregere. Dette gjelder vel kun for folk med asymetrisk bredbånd? Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette gjelder vel kun for folk med asymetrisk bredbånd? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Stemmer det, EskimoBob. De fleste har jo det, så jeg tenkte ikke på å nevne noe annet. :-) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 okaj! Azureus da blir da! tenkte ikkje akkuratt på ett anna program! men takker! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Husk at filer som ikke er noe populære ofte går mye treigere. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja bruk Azureus! Jeg har bare gode erfaringer med den BT klienten/programmet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg også har bare gode erfaringer med Azureus. Har brukt den i Windows, Linux og nå i Mac OS X, og overalt har den funket perfekt. :-) Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei, eg sitte på ei 1024 MB linje! Jøss, det var en rask linje . Hehe, jeg kunne også likt å få en link til det selskapet som leverer den 8389000/? Kbit linja. Skulle likt å få vite uthastigheten også. Selv om den "bare" er på 128 "MB", så skulle jeg ikke klagd på det. Ja, azureus er ett glimrende program, bruker det selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Pass også på at du ikke deler all uploaden din. Dette struper linjen og gjør alt mye tregere. Dette gjelder vel kun for folk med asymetrisk bredbånd? ikke bare nei, gjelder faktisk også de med sdsl men ikke brukere med shdsl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå