Gå til innhold

Hvor er det billigst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo ta en titt på pris guiden, selv om jeg personlig finner den for å være håpløst utdatert. Det virker som de oppdaterer den en gang i måneden eller noe sånt (og hvis den skal være automatisk, så er det åpenbart at den er helt på trynet).

PS Data er vel blandt de billigste her i landet. Hvis jeg husker riktig, så kom de på tredje plass på forrige webshop kåring. De fleste har også bare gode ting å si om supporten du får derfra.

Det eneste jeg vel trygt kan si, er at hvis du er på jakt etter billigst mulig maskin, så hold deg langt unna Komplett Data :smile:

Lenke til kommentar

Enig med PlacidDragon

PSdata.no er en av de billigste pluss att de har meget kjapp levering og god service :smile:

Har selv brukt dem for det meste og er meget fornøyd :grin:

Du kan også betale der med visa og spare postoppkravgebyr.

eyeflash.gif

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-04-26 13:34 ]

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært borti maken til bra service jeg fikk hos pcmax..! Jeg feilflasha bios, og de ville jeg skulle sende inn så de fiksa det for meg. Men de hadde en liggende, og jeg insisterte på at de skulle sende meg den brikka de hadde liggende, og det gjorde de fort selv om det egentlig ikke er lov m tanke på garanti. I ettertid fikk jeg en veldig bra deal på nytt hk og full pris igjen på innbytte av mitt gamle. Min erfaring med pcmax er ihvertfall veldig bra!

Lenke til kommentar

Jeg jobber ikke hos http://www.trondheimdata.no, men jeg handler alt mitt datatutstyr fra dem og er fornøyd med prisene, kort leveringstid og god service. Man må riktignok betale på forskudd (gjelder visst ikke når man kjøper PC? - betaling ved levering?) når man ikke har kredittavtale, men men.

De selger jo over hele landet og sender med Posten, men når det gjelder levering på døra: Jeg vet at de leverer PC-er kjøpt fra den på døra i Trondheim med budbil. Ellers så levere de også komponenter på døra, men det koster jo ekstra da (Postens satser).

Cooltech

Jeg handler hos http://www.trondheimdata.no :smile:

[ Denne Melding var redigert av: cooltech på 2002-05-01 12:05 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...