GenericName Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) *Fjernet...14* Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) ... først må du lære deg et. Det spiller forsåvidt liten rolle hvilket språk du bruker for å lage et programmeringsspråk, men PASCAL, eller VB ville vært enklere å skrive det i en C/C++ eller Assembly. Jeg ville brukt Visual Basic da jeg har ekstremt lang erfaring i det språket. Men hva skal du med sluttprogrammet ditt egentlig? det virker som om det er veldig lite gjennomtenkt den ideén din, ikke det at jeg helt forsto hva du hadde i tankene... Har du ikke programmert noe før, foreslår jeg enklere oppgaver en dette. Endret 29. juli 2004 av GeirGrusom Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) *Fjernet...14* Endret 12. mars 2006 av prog master Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 umm, javel, men bøker er flinkere en meg. Du finner masse VB tutorialer på nettet, tar jeg ikke feil er det en på denne siden skrevet av aadnk eller Jonas... de henger for det meste på VB forumet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Unskyld meg, men du bør gå over innleggene dine en gang før du poster.. Jeg tror ikke du helt har fortstått det med å programere enda. Man skriver en kode, og et program (compiler) gjør koden om til en kjørbar fil. Å lære seg et språk for å lage et nytt språk, og så begynne å lage forskjellige programmer, er jo en gigantisk omvei! Hvorfor ikke lære seg Visual Basic og programere med det? Edit: Siden du er så flink i visual basic kan du vel lære meg litt Nei, det kan han ikke, og jeg håper du forstår hvorfor.. Endret 30. juli 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe, moro med slike poster. Mitt råd: start med python, eller delphi. Generell programmering, med python som språk: http://www.ibiblio.org/obp/thinkCSpy/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå