Gå til innhold

Dumme ting man kjøper isteden for det man trenger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er glad at jeg ikke har måtte skifte ut hovedkortet mitt, det kostet 399 og broren min har et hovedkort som koster nesten dobbelt så mye og lyden fra hovedkortet virker ikke så jeg er bare glad at det ikke har vært noe problem med mi data+ en venn av meg var jo så dum at han klarte å miste harddisken sin i bakken og no hakker maskinen på CS 1.6 antakelig må han skifte ut harddisken sin. men i stedet for å kjøpe en ny harddisk så har han no førr en uke siden kjøpt seg ny mus(logitech 510) det er jo bare helt borti natta :no:

Lenke til kommentar
jeg er glad at jeg ikke har måtte skifte ut hovedkortet mitt, det kostet 399 og broren min har et hovedkort som koster nesten dobbelt så mye og lyden fra hovedkortet virker ikke så jeg er bare glad at det ikke har vært noe problem med mi data+ en venn av meg var jo så dum at han klarte å miste harddisken sin i bakken og no hakker maskinen på CS 1.6 antakelig må han skifte ut harddisken sin. men i stedet for å kjøpe en ny harddisk så har han no førr en uke siden kjøpt seg ny mus(logitech 510) det er jo bare helt borti natta :no:

CS eyh? :D:w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Huff, ElEktrolux. Jeg beklager på vegne av mine medforamedlemmer. De pleier ikke å oppføre seg så dårlig. (Hvit løgn.. ehrm.)

Velkommen til forumet.

Jeg kjøper hele tiden DVD'er. Har vel 20 i hylla jeg enda ikke har sett, men likevel så kjøper jeg flere og flere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...