ElEktrolux Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hvis man har en ødelagt harddisk, og så kjøper man noe helt annet en en ny harddisk til pc'n Lenke til kommentar
ElEktrolux Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 jeg er glad at jeg ikke har måtte skifte ut hovedkortet mitt, det kostet 399 og broren min har et hovedkort som koster nesten dobbelt så mye og lyden fra hovedkortet virker ikke så jeg er bare glad at det ikke har vært noe problem med mi data+ en venn av meg var jo så dum at han klarte å miste harddisken sin i bakken og no hakker maskinen på CS 1.6 antakelig må han skifte ut harddisken sin. men i stedet for å kjøpe en ny harddisk så har han no førr en uke siden kjøpt seg ny mus(logitech 510) det er jo bare helt borti natta Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei, velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jeg er glad at jeg ikke har måtte skifte ut hovedkortet mitt, det kostet 399 og broren min har et hovedkort som koster nesten dobbelt så mye og lyden fra hovedkortet virker ikke så jeg er bare glad at det ikke har vært noe problem med mi data+ en venn av meg var jo så dum at han klarte å miste harddisken sin i bakken og no hakker maskinen på CS 1.6 antakelig må han skifte ut harddisken sin. men i stedet for å kjøpe en ny harddisk så har han no førr en uke siden kjøpt seg ny mus(logitech 510) det er jo bare helt borti natta CS eyh? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei, velkommen til forumet. Har kjøpt masse rart jeg ikke trenger, f.eks. en Vapochill jeg bare brukte littegrann. Nå er den hyllefyll... Er vel et resultat at jeg i en periode hadde ganske god råd og ga litt f. i hva jeg kjøpte; moro å prøve seg fram... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei. Ser du er ny og ikke har lest noe retningslinjer eller nett-etikette. Hade. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Huff, ElEktrolux. Jeg beklager på vegne av mine medforamedlemmer. De pleier ikke å oppføre seg så dårlig. (Hvit løgn.. ehrm.) Velkommen til forumet. Jeg kjøper hele tiden DVD'er. Har vel 20 i hylla jeg enda ikke har sett, men likevel så kjøper jeg flere og flere. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Dumme ting kjøper man om man er sulten mens man handler... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 øøø så fornuftihg dette var ....... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vil anbefale threadstarter og lese Nettikette og Retningslinjene. Slik du skrive uten punktum i det hele tatt..beklager men det er nesten så og si umulig for oss andre og lese. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg