Lifeform Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hei, Sjekk følgende bilde! Dette får jeg ganske ofte når jeg prøver å kopiere tekst her i Windows XP. Hvis jeg prøver EN GANG til så slutter dette som regel å komme, men er nysgjerrig på hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan få fikset det! Fint om noen vet! PS! Har avinstallert Adobe Acrobat Pro uten noe forbedring. Endret 29. juli 2004 av Lifeform Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mulig det bare er meg som er litt trøtt i dag, men jeg er ikke i stand til å se hva som er problemet ditt bare ved å se på bildet. En forklaring hadde kanskje hjulpet Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Vet ikke om det er tilfellet, men problemet er ihvertfall at når jeg har kopiert noe tekst og prøver å lime det inn i et-la-ant vindu - så kommer det der... Meget plagsomt! Meget merkelig! Hvordan fikser jeg det?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Du tenker på det lille ikonet som er over linjene dine? Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Bruker du Outlook som følger med i MS Office\MS Works? Isåfall, om du gjør det, så kan det være på grunn av utklippstavlen i Office\Works som gjør at det iconet dukker opp. Mvh. Zodux Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei. Hva skjer om du flytter muspekeren over iconet og venter noen sekunder - kommer det opp en tekst? Hva sjer om du dobbeltklikker på iconet? Good Luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå