Montag Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvordan i alle dager åpner man konsollet i FC? Får opp startmenyen og taster ~ , men ingenting skjer. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg husker ikke helt, fordi det er en stund jeg prøvde det sist... Men det jeg husker er at det er den "konsoll-knappen"... Prøv Ø da... Hvis ikke, står det ikke i options menu da? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Fant ut av det - var jo bare å bruke tasten over TAB. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fant ut av det - var jo bare å bruke tasten over TAB. Eh...det ER jo konsoll knappen! Hvilken knapp brukte du da?! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Rotet på andre siden av tastaturet - tildeknappen....... Endret 29. juli 2004 av Montag Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hmm... ...Jaja, problem solved, så da er vel alt greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå