tinsley Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hallais! Lurer på om noen kan hjelpe meg med et oppsett av LAN for å bruke til spill? En link til et oppsett eller noe hadde vært glimrende. Vi har to bærbare pcer med windows xp, nettverkskort og en crossover kabel. Spillet er Counter Strike. Må jeg lage noen nye tilkoblinger i Xp eller kan jeg bruke bredbånds inntillingene. Vi må tilhøre samme arbeidsgruppe ikke sant? Takker. Tinsley Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Plugg i kabler network connections -> local lan tilkobling - properties - tcp/ip - properties: Spesifiser ipadresse: maskin 1: 192.168.0.1 maskin 2: 192.168.0.2 subnet mask: trykk i feltet og det genererer seg selv ok Dere vil nå "se" hverandre på nettet. cs: create lan game Endret 29. juli 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Trodde faktisk at det skulle være mye vanskeligere enn det, men det funket jo glimrende! Takker! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Trodde faktisk at det skulle være mye vanskeligere enn det, men det funket jo glimrende! Takker! "hjemmenettverk" er ikke noen kunst, det finnes mye i nettverksbransjen som er mer avansert. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Trodde faktisk at det skulle være mye vanskeligere enn det, men det funket jo glimrende! Takker! Bare hyggelig.. Noen ting er litt enklere å forklare enn andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå