Gå til innhold

Høytalere fra komplett!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant samme høytalere hos brl. du har en GOD pris på komplett kan man si!

Hembio/Hifi / Hifi-högtalare - Eltax M500

Art.nr. 300M500

Ca. pris: 4 000 kr/par

Just nu: 1 988 kr/par

Lägg i korgen

Tipsa en kompis!

Support: Mail FAQ 

Exempel på månadskostnad

(exkl. frakt), 12-månader:

ca. 232 kr/mån

Exempel på fraktkostnad:

Postpaket 129 kr

Eltax stora millennium 500 passar perfekt till det första discosystemet hemma, då de klarar av att stå och pumpa discomusik hela dagarna.

Trevägs stereohögtalare. Basreflexlåda med två 25cm basar och ett 13cm mellanregister med aluminiummembran och en 2,5cm soft dome-diskant. Frekvensomfång 30Hz-20kHz. Impedans 8ohm. Effekttålighet250W RMS, 500W max. Känslighet 94dB. Vikt 18,1kg. Mått 1030x320x300mm.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv et par Millennium 500, helt elendig lyd - grumsete bass, skingrende mellomtone/diskant. Jeg leverte mine tilbake.

Har tidligere kjøpt Millennium 300, lydmessig syntes jeg denne var flere klasser bedre.

mvh

Lenke til kommentar
Kjøpte selv et par Millennium 500, helt elendig lyd - grumsete bass, skingrende mellomtone/diskant......

Dette kommer helt sikkert mye an på bruksområdet, men jeg har ikke opplevd noe problemer med diskant og mellomtone, bortsett fra at mellomtonen er for anonym i forhold til diskant/bass.

Jeg har brukt dem mest til å se film/tv/ps2, og til å spille musikk(metall).

Lenke til kommentar

fikk mine millennium 500 nå på tirsdag, har enda ikke merket noen gromsete bass eller skingrende mellomtone/diskant, så det kommer nok helt ann på bruksområdet og forsterker/forforsterker og min glimrende equalizer :D

Hittil spiller de helt greit og det er nok ikke lenge før naboen kommer på døra og spør hvor jeg kjøpte det nye annlegget ;)

HÆHÆ :thumbup:

Lenke til kommentar
Eltax er kanskje billig. Men du får sinnsykt mye lyd for pengene. Tror nok du skal klare å få naboene på døren med de høytalerne ;):p

Sitter her og tester mine Creative I-Trigue 2.1 3300 til ca 700 som jeg fikk i går, og jeg er glad for at jeg har døren låst for å si det sånn ;)

men du ser vel kanskje etter noe "mer" enn det ja... de så jo drittråe ut de der...

EDIT: sitre... :dribble:

Skulle de være til pcen? Hvor mye watt får du ut fra forsterkeren derfra da? Må vel kanskje ha separat forsterker for å kunne utnytte de fullt ut...?? Men da har du til gjengjeld høyttalere/anlegg som du kan bruke på party i en stor gymsal og gi samtlige gjester varig øresus :thumbup:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Jeg har en NIKKO alpha III 2*160watt.. det holder foreløpig.. spiller genialt bra hittil ihvertfall.. funker fett til film og allslags musikk.. Har testet grundig ;)

Basstestene har laget jordskjelv så det holder også..

Lenke til kommentar

Ingen Eltak-høgtalere er ikkje verd penger.

Gå heller i ein forretning som selger anlegg (Ikkje Expert, Elkjøp og tilsvarende, men HIFI-klubben osv.), og kjøp noko i samme prisklasse der. Sannsynlegvis mykje betre.

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar
Ingen Eltak-høgtalere er ikkje verd penger.

Gå heller i ein forretning som selger anlegg (Ikkje Expert, Elkjøp og tilsvarende, men HIFI-klubben osv.), og kjøp noko i samme prisklasse der. Sannsynlegvis mykje betre.

Tror ikke du FINNER et par høyttalere til 1000 kr på HIFI klubben :!:

kansje du får høyttaler kabler til den prisen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...