Artistic.Hipster Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Når jeg spiller BF:V så klikker skjermkortet innimellom og jeg må restarte pc'en, allle detaljer fra bannen forsvinner og så kommer det noe "disco lys" lignende farger Noen andre som har opplevd dette? Og noen som hvet om en måte å fikse det på? Endret 29. juli 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvilket skjermkort? ATI, kanskje? Installer nyere/eldre skjermkortdrivere! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Skjekk også at det ikke er kommet ut noen updates etc. til BF:V som du må installere. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Oi sann, glemte å nevne skjermskortet ja :!: Det er et geforce 4 ti 4200 Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Oi sann, glemte å nevne skjermskortet ja :!: Det er et geforce 4 ti 4200 Ja hvis du har problemer etter du har installert nyeste driver, så skal du prøve en litt eldre driver - gjerne 2-3-4 versoner bakover - OFTE det som er problemet Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan jo prøve å skru av lightmaps, det virket til meg. (har 4800se) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Hvor finner jeg nyeste/eldre drivere, er vel omtrent 3 måneder siden jeg oppdaterte driver(opppdaterte når jeg kjøpte BF:V husker ikke når det var, førstedagen ialleafall) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvor finner jeg nyeste/eldre drivere, er vel omtrent 3 måneder siden jeg oppdaterte driver(opppdaterte når jeg kjøpte BF:V husker ikke når det var, førstedagen ialleafall) ftp://download1.nvidia.com/Windows Kos deg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Har ikke klikket nå nei(lastet bare ned den nyeste) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå