Vannjenta Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 "Det var en gang et menneske" selges på platekompaniet nå, fire dvd'er tror jeg. Men det var vel mer på 70-tallet kanskje... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 "Det var en gang et menneske" selges på platekompaniet nå, fire dvd'er tror jeg. Men det var vel mer på 70-tallet kanskje... Er det den serien der man kunne følge menneskets utvikkling? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "Det var en gang et menneske" selges på platekompaniet nå, fire dvd'er tror jeg. Men det var vel mer på 70-tallet kanskje... Er det den serien der man kunne følge menneskets utvikkling? Det er korrekt, vi pleide å se på det på skolen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ypperlig vestlig manga-serie det. Den er neppe fra 70-tallet, for da hadde ikke jeg husket å ha sett det på barne-tv. Jeg var født i 1977, husker neppe det jeg så på TV når jeg var 1-3 år Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "Det var en gang et menneske" selges på platekompaniet nå, fire dvd'er tror jeg. Men det var vel mer på 70-tallet kanskje... Er det den serien der man kunne følge menneskets utvikkling? Det er korrekt, vi pleide å se på det på skolen. Den så jeg mange, mange ganger(fikk den av bestfaren min på VHS for lenge, lenge siden) Ganske kjedelig synes jeg nå, men da kunne jeg se episodene om igjen og om igjen (ble masse repitisjon av ordene her ) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ypperlig vestlig manga-serie det. Den er neppe fra 70-tallet, for da hadde ikke jeg husket å ha sett det på barne-tv. Jeg var født i 1977, husker neppe det jeg så på TV når jeg var 1-3 år Synes å komme på at denne gikk langt inn i 80 årene. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Jem er visst ogå tilgjengelig. http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jem and the Holograms. *grøss*. Barbiedamer blandet med 80-talls synthpop av værste slaget når Jem gjorde seg om fra vanlig jente til "pop-stjerne Jem" (omtrent som når Clark Kent går inn i en telefonboks) og løste alle mulige problemer med sine uppity-pop låter. Også det slemme "punk"-bandet til Pizzazz som var Jem sin erkefiende.. De spilte akkurat samme musikken, men pizzazz sine jenter hadde stygge farger i håret og dreit seg alltid ut sånn at Jem kunne vinne. Så maange episoder av det der på Fun Factory på Sky Channel. Endret 25. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Så maange episoder av det der på Fun Factory på Sky Channel. ja det var jo konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå