RolfOve Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 At det tar tid er jo en ting. Å brette 3-4 bukser samt 6-7 skjorter tar jo sinnsykt lang tid (?) : Jeg henger opp bukser og skjorter. Jeg tenker hovedsaklig på klær som vaskes ofte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg har sånt fint stativ fra ike som jeg henger alle klærne på T-sorter brettes litt Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 mengden sokker som kommer ut av rommet mitt er alltid et oddetall. jeg bretter aldri noe. bare ser ned på golvet og plukker opp et eller annet når jeg trenger å gå ut... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg bretter. Mor bretter de sammen, men da får ikke buksene riktig format + hun bruker en "lettvint" måte å brette t_shirts og gensere, så de må tas på nytt. Har en haug med nyvaskede kler på opptil 1/2 meter - da den faller utover gulvet.... og må brettes Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg bretter. Mor bretter de sammen, men da får ikke buksene riktig format + hun bruker en "lettvint" måte å brette t_shirts og gensere, så de må tas på nytt. Må si du er nøye på det. Mors bretting holder ikke mål Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Bretter kanskje litt, men den mer korrekte beskrivelsen er vel heller "legge sammen". Egentlig bør jeg brette tøyet; har mye svart og det er ikke alltid like lett å finne fram når rommet er halvmørkt og alt ligger etter haugprinsippet LOZER, du kan få jobb hos meg som klærbretter når jeg blir rik på film Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mamma tar seg av klærne mine. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg legger sammen skjorter og gensere slik at de tar opp mindre plass. Litt "finere" bukser og slikt henges opp etter bretten i de. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mamma vasker klærne, henger de ut og bretter de pent og legger de i skapet mitt.. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mamma vasker klærne, henger de ut og bretter de pent og legger de i skapet mitt.. OMG! HAr vi samme mor? Brette klær selv? No way! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har en tskjortehaug, en genserhaug, en buksehaug og en diversehaug samt en skittentøyhaug på badet - funker bra det gitt. Har faktisk rydda nå da (ser utrulig ryddig ut i hele leiligheten)....helt til du ser inn i skapene. DER er det stappa Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har en personlig slave når det kommer til klesvask og alt tilbehør dertil, jeg kaller henne mamma. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tellekant selvfølgelig, liker orden Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nope. Legger alt i en diger haug i sofaen. eller på boden... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Mamma vasker klærne, henger de ut og bretter de pent og legger de i skapet mitt.. OMG! HAr vi samme mor? Brette klær selv? No way! Kanskje du er min hemmelige tvilling? hehe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Her kan man se hvordan kona bretter klærne mine . (hun er ganske rask...) http://www.lamermelculo.com/imagenes/webs/.../vayadoblao.wmv Høyreklikk og save target . Endret 1. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Shit det var da svært så effektivt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Øvd litt nå , satt wmv fila til slow motion . Resultatet blir dritbra og raskt går det. Btw : Det var ikke kona altså ... Men har lært henne trikset nå . Endret 1. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå